تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسپیکر مخصوص پارتی ساخت سونی / عکس

به گزارش خبرآنلاین، اسپیکر موسوم به GTK-PG10 اسپیکر بی‌سیم برای فضای باز است که هم صدای خوبی را به گوش می‌رساند و هم شکل و شمایل خاصی داشته و توییترهایی به سمت بالا و جلو روی آن تعبیه‌شده تا موسیقی باکیفیت در فضای بیرون شنیده شود.{لینک}

باتری قابل شارژ درون این اسپیکر نصب‌شده که پس ازهر بار شارژ می‌توان 13 ساعت موسیقی گوش داد. با داشتن تیونر اف ام می‌توان از اپلیکیشن مرکز موسیقی سونی نیز به‌صورت آنلاین بهره برد. قیمت این اسپیکر 250 دلار تعیین‌شده است.

سونی محصولات دیگری نیز رونمایی کرد ازجمله مدل SRS-XB12 که نسل جدید XB10 بوده و یک میکرو اسپیکر بلوتوث دار محسوب می‌شود که به دنبالش مدل‌های SRS-XB22 و SRS-XB32 با نصب نور، از هم متفاوت می‌شوند.

هر سه اسپیکر ضد آب و مجهز به استاندارد IP67 هستند که ضد آب و ضد شوک تعریف‌شده‌اند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسپیکر مخصوص پارتی ساخت سونی / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..