تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت از ناشران برای ثبت نام در نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس

دعوت از ناشران برای ثبت نام در نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامیبه گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، از ناشران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای ثبت نام در نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی دعوت به عمل آورد.

بر این اساس کلیه ناشران حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی می‌توانند از ۲۵ دی تا ۳ بهمن به پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir مراجعه و برای حضور در این نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس و انقلاب اسلامی از ۲۷ بهمن تا ۳ اسفندماه در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه به همت سازمان حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه و بسیج و با همکاری موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سپاه ثارالله، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان و مجمع ناشران دفاع مقدس و حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت از ناشران برای ثبت نام در نهمین نمایشگاه کتاب دفاع مقدس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..