تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد خرید گرانترین ماهی شکسته شد! +تصاویر

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یک تاجر ژاپنی با پرداخت مبلغ چند میلیون دلار برای خرید یک ماهی غول‌پیکر تن (Tuna) در یک مزایده رکورد جدیدی را در این کشور به نام خود ثبت کرد. در حالی که قیمت هر پوند ماهی تن حدود ۴۰ دلار است، «کیوشی» برای هر پوند این ماهی ۵۰۰۰ دلار پرداخت کرد. او برای خرید این ماهی غول پیکر تن مبلغ ۳.۱ میلیون دلار هزینه کرد. او با ثبت این رکورد، رکورد قبلی خودش را که در سال ۲۰۱۳ برای خرید یک ماهی تن مبلغ ۱.۷۶ میلیون دلار هزینه کرده بود شکست.

رکورد خرید گرانترین ماهی شکسته شد! + تصاویر//

کیوشی به عنوان یکی از بزرگترین خریداران ماهی تن طی ۷ تا ۸ سال گذشته در بازار ماهی ژاپن به شمار می‌رود. کیوشی در این باره به رویترز گفت:: «ماهی تن بسیار خوشمزه است. من فکر می‌کنم در آینده نیز دست به چنین کاری بزنم. من انتظار دارم قیمت این ماهی به ۳۰ تا ۵۰ یا ۶۰ میلیون ین برسد، اما سرانجام پس از ۵ بار خرید این ماهی به نام من ثبت شد.»

رکورد خرید گرانترین ماهی شکسته شد! + تصاویر//

کیوشی که صاحب شرکت Sushi Zanmai chain است قصد دارد این ماهی غول پیکر را به ۱۲۰۰۰ تکه تبدیل کند و هر تکه را به قیمت ۲۶۰ دلار به فروش برساند. او به AFP در این باره گفت:: " فکر می‌کنم این ماهی یک ماهی تازه و خوب بود و از این حیث  خوبی خرید  برای من به حساب می آید. این قیمت بیشتر از آن چیزی بود که من فکر می‌کردم، اما امیدوارم مشتریان ما از خوردن این ماهی تن تازه لذت ببرند.

گفتنی است؛ فروش یک ماهی تن با این قیمت برای یک ماهیگیر قیمتی بسیار عالی محسوب می‌شود چرا که او احتمالا سقف قیمت فروش ماهی خود را حدود ۱۰۰۰۰۰ دلار در نظر گرفته بود.

انتهای پیام/

تاجر ژاپنی با پرداخت قیمتی باورنکردنی ماهیگیر را غافلگیر کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد خرید گرانترین ماهی شکسته شد! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..