تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیک گرسنه ای که غذای مشتریان را دست خورده می‌کند +فیلم

پیک گرسنه ای که غذای مشتریان را دست خورده می کند+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در این ویدئو مشاهده می‌شود که راننده پیک موتوری گرسنه چطور غذای سفارش داده مشتری را باز می‌کند و می‌خورد و دوباره آن را طوری قرار می‌دهد که انگار دست نخورده است.

این اتفاق در شهر مادورای هند رخ داده است. پیک گرسنه تصمیم گرفته بود که از هر ظرف غذا کمی بخورد تا هیچکس متوجه نشود اما غافل از اینکه از او مخفیانه فیلمبرداری شد.

 پس از انتشار این ویدئو ،تخلف پیک موتوری به گوش رؤسای شرکتی در آن کار می‌کرد، رسید و مسئولان شرکت به مشتریان خود اعلام کردند که کارمندشان را اخراج کرده اما با این حال مشتریان باز هم نمی‌توانند اعتماد کنند که این خطا دوباره تکرار نشود و نسبت به سفارش غذا دل چرکین شده‌اند.

انتهای پیام/

دزدی از غذای مشتریان توسط پیک موتوری



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیک گرسنه ای که غذای مشتریان را دست خورده می‌کند +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..