تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترانه‌هایی درباره خدا در «از آسمون تا این جا»

ترانه‌هایی درباره خدا در «از آسمون تا این جا»به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شاعران کتاب‌های ویژه خردسالان در کتاب «از آسمون تا این جا» با مخاطبان خود درباره خدا صحبت می کنند.

اسدالله شعبانی، مصطفی رحماندوست، جعفر ابراهیمی‌ شاهد، افسانه شعبان‌نژاد، شکوه قاسم‌نیا و بابک نیک‌طلب شاعرانی هستند که در کتاب مجموعه ترانه‌های خانه  با مخاطبان خود صحبت می کنند.

 اثر این شاعران از سوی تصویرگران متفاوتی مانند سولماز جوشقانی، اشکان حسینی، هاله دارابی، الهام شکرآمیز، شیوا ضیایی، هدی حدادی و... تصویرگری شده ‌است.

توصیف زیبایی‌های جهان، روابط علت و معلولی، بخشایندگی پروردگار، آفرینندگی پروردگار و... موضوعاتی هستند که در این اشعار به آن‌ها اشاره شده است.

در شعر «کی یاد داده؟» اثر جعفر ابراهیمی شاهد می‌خوانیم: «کی یاد داده به خورشید/ که روز بیاد بتابه/ شبا بره به خونه/ تا فردا صبح بخوابه؟/ کی یاد داده به بارون/ از آسمون بباره؟/ کی داده روشنایی/ به اون همه ستاره؟/ کی داده رنگ آبی/ به آسمون، به دریا؟/ من می دونم، اینارو/ تو داده‌ای خدایا!»

 این اثر برای پنجمین بار با شمارگان ۵هزار نسخه از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان راهی بازار کتاب شده است. پیش‌تر نیز ۳۰ هزار نسخه از کتاب «از آسمون تا این جا» منتشر شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترانه‌هایی درباره خدا در «از آسمون تا این جا»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..