تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بی واسطه و آسان محیط شهر را تمیز نگه دارید

بی واسطه و آسان محیط شهر را تمیز نگه داریدبه گزارش خبرنگار   حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی  پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، فعالیت جوانان نخبه در شرکت‌های دانش بنیان در کنار طرح‌هایاستارت آپی سبب رشد و پیشرفت کشور می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان در نظر دارد به معرفی محصولات ساخته شده در این شرکت‌ها بپردازد.

حفاظت از محیط زیست برای تمام جوامع اهمیت بسیاری دارد و همه دولت ها سعی می کنند تا با استفاده از راه‌های موثر و جدید بتوانند مدیریت پسماند را به خوبی انجام دهند.

به تازگی یکی از استارتاپ ها موفق به تولید سامانه ای برای انجام کار مدیریت پسماندها شده است و وظیفه تفکیک بی واسطه زباله هارا برعهده دارد.

این سامانه هوشمند وظیفه دارد تا کار مدیریت را از نقطه ابتدایی تا نقطه پایانی به درستی انجام دهد.

خانه‌ها، مراکز اداری، مدارس، و موسسات مختلف و هر ساختمان و مجتمع دیگری به عنوان نقطه ابتدایی زباله‌ها را تولید می‌کنند و سپس آن‌ها را در اختیار پیمانکاران برای بازیافت قرار‌ می‌دهند.

پیمانکارانی که محیط شهر را تمیز نگه می‌دارند

برای انجام دقیق کار هریک از افراد ابتدا باید وارد این سامانه شوند؛ آدرس محل دقیق خود را وارد کرده و سپس با استفاده از راه های ارتباطی که در سامانه وجود دارد به پیمانکاران تقاضا دهند تا آنها با مراجعه به محل زندگی افراد پسماند را دریافت کنند.

پیمانکاران پس از دریافت زباله ها از سوی خانوارها و سازمانها، کار مدیریت و تفکیک زباله ها را آغاز می‌کنند و بی واسطه و سریع به پاکسازی محیط شهری کمک می کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بی واسطه و آسان محیط شهر را تمیز نگه دارید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..