تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران یک گروه تلگرامی در خوزستان بازداشت شدند

یوسف فلاحی شامگاه شنبه با اشاره به اینکه دستور بازداشت این افراد از دادستانی استان صادر شده است افزود: مدت هاست که پلیس فتا این افراد را رصد می کند.
وی با بیان اینکه افراد اقدام کننده به انتشار اسناد محرمانه هنوز بازداشت نشده اند تصریح کرد: بیش از ۹ نفر از اعضای این کانال در فضای مجازی به مدت یک سال به دنبال تشویش اذهان عمومی هستند.
به گفته دادستان امیدیه هر فرد که اسناد محرمانه ای علیه دستگاه های اداری یا افراد دارد باید از طریق مراجع مربوطه اقدام کند نه آنکه با انتشار آنها در فضای مجازی جو روانی جامعه را مشوش کند.
وی گفت اعضای این گروه تلگرامی متواری هستند ولی به زودی همگی دستگیر خواهند شد.
 

۶۴۲۳۱




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران یک گروه تلگرامی در خوزستان بازداشت شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..