تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانواده گلکسی اس 10 به حافظه رم LPDDR5 مجهز خواهند شد

به‌زودی، قرار است معرفی پرچم‌داران خانواده‌ی گلکسی سامسونگ را  شاهد باشیم. حال، به‌نظر می‌رسد این گوشی‌ها به حافظه‌ی رم LPDDR5 مجهز خواهند شد.

در تابستان سال جاری، شاهد بودیم سامسونگ اولین تراشه‌های حافظه‌ی LPDDR5 در جهان را معرفی کرد. این تراشه‌ها که برای استفاده در نسل بعدی گوشی‌های هوشمند آماده شده‌اند، به‌احتمال فراوان در کالبد سه گوشی خانواده‌ی گلکسی اس ۱۰ قرار خواهند گرفت.

براساس اطلاعات منتشرشده در شبکه‌ی اجتماعی توییتر، سه کهکشانی آینده‌ی سامسونگ که ماه آینده‌ی میلادی معرفی آن‌ها را شاهد خواهیم بود، از حافظه‌های LPDDR5 تولیدشده‌ی این شرکت استفاده می‌کنند. گفته می‌شود تراشه‌های حافظه‌ی جدید ازنظر مصرف انرژی ۳۰ درصد بهینه‌تر از حافظه‌های کنونی عمل می‌کنند. سرعت آن‌ها هم یک‌ونیم برابر بیشتر از حافظه‌های کنونی است و می‌توانند به حداکثر سرعت ۶۴۰۰ مگابیت‌برثانیه دست پیدا کنند.

Galaxy S10 Tweet / توئیت گلکسی اس ۱۰

به‌اعتقاد سامسونگ، این پردازنده‌ها برای قدرت‌بخشیدن به ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی و گوشی‌های پشتیبانی‌کننده از استاندارد 5G استفاده خواهند شد. با این اوصاف، فرض بر این بود که فقط در مدل 5G گلکسی اس ۱۰ از این نوع حافظه استفاده خواهد شد؛‌ اما اکنون مطمئنیم کره‌ای‌ها در سه‌ نسخه‌ی اصلی گلکسی اس ۱۰ از این نوع حافظه استفاده خواهند کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانواده گلکسی اس 10 به حافظه رم LPDDR5 مجهز خواهند شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..