تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی تا کسب قهرمانی استمرار داشته باشد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه مراسم افتتاح سالن تخصصی ژیمناستیک در مشهد گفت: ابتدا دو برد تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا در مرحله گروهی که با اقتدار به دست آمد و زمینه حضورشان در مرحله بعد فراهم شد را تبریک می‌گویم.

وزیر ورزش و جوانان ضمن ابراز امیدواری از موفقیت تیم ملی فوتبال گفت: امیدوارم این پیروزی‌ها تا فینال جام ملت‌های آسیا و کسب قهرمانی استمرار داشته باشد، تا در ادامه موفقیت‌های ما از ابتدای امسال که در جام جهانی ۲۰۱۸ نتایج خوب تاریخی و منحصر به فرد در حالی که در یک گروه بسیار سخت قرار داشتیم گرفتیم.

وی با اشاره به دیگر موفقیت ‌های ورزشی کشور بیان کرد: بیشترین مدال طلا، نقره و برنز در مسابقات آسیایی جاکارتا را در این دوره داشتیم، همچنین کسب مقام سوم رقابت‌های پارا‌آسیایی که بعد از دو دوره که چهارم شدند این دوره در‌ مجموع مدالی سوم شدند و کسب مقام هفتم توسط جوانان در المپیک جوانان که رتبه ۲۴ دوره قبل به رتبه ۷ در این دوره ارتقا یافت.

سلطانی فر تصریح کرد: دو تیم بزرگ پرسپولیس و استقلال که برای اولین بار در تاریخ به صورت همزمان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و هر دو جزء هشت تیم برتر آسیا شدند، یکی از این تیم‌ها به فینال رسید، نتایج خوب دو مسابقه اول در جام ملت های آسیا که با اقتدار به مرحله بعدی صعود کردیم از دیگر موفقیت های ورزشی امسال بوده است، به این تیم امید زیادی دارم، این تیم مورد حمایت ملت ایران است، همه مردم و مسؤولان این تیم را حمایت می‌کنند.

وی افزود: امکانات خوب، بازیکنان و کادر فنی توانمندی داریم که همه این‌ها در حقیقت دست به دست هم داد و همان طور که سرمربی ما اشاره کردند با خانواده‌ترین تیم را ما داریم، انشاالله توانایی قهرمانی را داریم و بعد از ۴۲ سال این آرزوی دیرینه مردم ایران محقق بشود.

وزیر ورزش و جوانان درخصوص سفرش به خراسان رضوی اضافه کرد: امروز در خراسان رضوی خوشبختانه چند پروژه زیبا و خوب را افتتاح کردیم، جا دارد بگویم هم استادیوم تربت حیدریه یکی از زیباترین استادیوم‌های امروز کشور است هم این سالن ژیمناستیک که در مشهد افتتاح کردیم و حدود ۴۸۰۰ متر زیر بنا دارد.

سلطانی‌فر با بیان اینکه مجموعه اعتباری که تا کنون هزینه شده حدود ۷۰ میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: امروز اگر بخواهیم چنین استادیومی بسازیم بالای ۱۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و امیدوارم هستیم با توجه به استعداد‌های خوبی که در ورزش خراسان رضوی و در ورزش کشور داریم این گونه امکانات زمینه بروز و ظهور این استعداد‌ها باشد.

وی عنوان کرد: چند پروژه خوب دیگر در خراسان رضوی داریم، مهم‌ترین آن سالن سر پوشیده ۶ هزار نفری است. یک سری مشکلات قانونی وجود داشت که تماماً حل شد، مصوبه شورای اقتصادی را هم گرفتیم و انشاالله عملیات اجرایی با توجه به برطرف شدن مشکلات توسط سازمان همیاری شهرداری به زودی آغاز خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان با ابراز امیدواری از بهره برداری این پروژه در کمتر از دو سال و قبل از پایان عمر دولت ۱۲ام به بهره برداری برسد، گفت: اعتقاد داریم مشهد به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام شدیدا نیازمند فضاهای ورزشی مناسب، با شکوه، با ابهت و آبرومند است که بتواند در شأن و موقعیت این استان باشد.

سلطانی‌فر از وجود استادیوم ۵ هزار نفری در نیشابور و سبزوار خبرداد و عنوان کرد: امسال ۶ استادیوم همتای استادیوم تربت حیدریه در کل کشور افتتاح کردیم، ۴ استادیوم دیگر نیز تا پایان سال افتتاح می‌کنیم.

وی ضمن تبریک انتصاب استاندار خراسان رضوی بیان کرد: استاندار جدید استان جزء نیروهای با تجربه کشور، توانمند و با قدرت اجرایی بالا هستند، بنابه صحبت‌هایی که داشتیم، امیدوارم بتوانیم با همکاری مشترک تمام این پروژه های ۱۰، ۱۵ ساله باقی مانده را تا پایان دولت ۱۲ به پایان برسانیم.

وزیر ورزش و جوانان با تأکید بر رسیدگی به مجموعه‌های ورزشی گفت: به مرور با توجه به برنامه‌ای که داریم سعی می‌کنیم برای بازسازی و تعمیر فضاهای موجود هم تلاش داشته باشیم.

انتهای پیام/پ

سفر وزیر ورزش و جوانان به خراسان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امیدوارم پیروزی‌های تیم ملی تا کسب قهرمانی استمرار داشته باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..