تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگداشت ايت الله هاشمي رفسنجاني در شهريار

ايين بزرگداشت دومين سال درگذشت ايت الله هاشمي رفسنجاني در اردوگاه شهيد منتظري شهريار برگزار شد .

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما ، فرزند ايت الله هاشمي رفسنجاني در مراسم بزرگداشت وي با اشاره به تشريح برخي خصوصيات مرحوم هاشمي گفت : وي با نشر کتابهاي مختلف از ابتداي جواني خود، راه مبارزه با استکبار را برگزيد .
محسن هاشمي با بيان اينکه احساس مسوليت يک سياست مدار و شوق ان مي تواند فرد را به هدفش نزديک کند گفت : ايت الله هاشمي همواره در کنار فعاليت هاي سياسي و مبارزات انقلابي ، به شرکت در کلاسهاي درس و فعاليت هاي مذهبي و معنوي اهتمام مي ورزيد .
رئيس شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به اينکه سياست مدار نبايد خود ستايي کند گفت : هم اکنون کتابها و دست نوشته ها ي مرحوم هاشمي در دست انتشار است و همگان مي توانند از ان استفاده کنند .
بزرگداشت دومين سال درگذشت ايت الله هاشمي رفسنجاني با حضور جمع زيادي از مسولان محلي و برخي چهره هاي سياسي در اردوگاه شهيد منتظري شهريار برگزار شد .



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگداشت ايت الله هاشمي رفسنجاني در شهريار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..