تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اخبار پرونده‌های قضایی از طریق شورای اطلاع رسانی انجام می‌شود

ساعت: 18:55 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1448036

رئیس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی پرونده‌های قضایی گفت: اطلاع‌رسانی پرونده‌های قضایی از طریق شورای اطلاع رسانی انجام می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی امروز در نخستین جلسه شورای اطلاع رسانی قوه قضائیه در استان زنجان که با حضور اعضای شورای قضایی استان برگزار شد اظهار کرد: تشکیل شورای اطلاع رسانی برای پایش اخبار و اطلاعات قوه قضائیه یک امر ضروری بود چون همه ما در انتشار اخبار دستگاه قضایی که با آبرو و حیثیت افراد سروکار دارد، یک وظیفه و یک تکلیف قانونی داریم و بایستی با انتشار اخبار اذهان عمومی را نیز مدیریت کنیم، طوری نباشد که با انتشار یک خبر جامعه دچار التهاب و تنش شود.

رئیس کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولین قوه قضاییه بر اطلاع رسانی دقیق اقدامات و عملکرد دستگاه قضا تاکید و افزود: اطلاع رسانی فقط گفتن خبر در صدا و سیما و رسانه‌ها نیست، بلکه یک کار هنری و جذاب است تا جائی که مردم برای شنیدن خبر علاقه داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر ما امروز در امر اطلاع رسانی در صحنه نباشیم جای ما خالی نخواهد ماند و جای ما را افرادی پر و میدان داری خواهند کرد تا جائیکه ممکن است خواست خودشان را به بدنه جامعه تزریق خواهند کرد که بایستی با حضور موثر و به موقع در میدان عرصه را برای دشمنان تنگ کنیم.

وی ضمن مهم برشمردن اخبار دستگاه قضایی برای اذهان عمومی گفت: در انتشار اخبار دستگاه قضایی همه جوانب باید مد نظر قرار گیرد تا از ورود بحران و التهاب به جامعه جلوگیری شود و از آنجایی که امنیت روانی مردم خیلی مهم است و این امر مهم نباید به خطر بیفتد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی افزود: مدیریت و انتشار اخبار و اطلاعات دستگاه قضایی به عهده این شورا است در موضوعات مرتبط با پرونده‌های قضایی،هیچ مرجعی حق اطلاع رسانی را ندارد.

در این جلسه اعضا شورای اطللاع رسانی دستگاه قضایی استان نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص این دستور العمل ارائه کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اخبار پرونده‌های قضایی از طریق شورای اطلاع رسانی انجام می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..