تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازاریابی مشکل اصلی شاغلان خانگی اردبیل است

ساعت: 18:05 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1448176

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل :

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل گفت:عمده مشکلات موجود در این خصوص در بحث بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مشاغل خانگی می‌باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما،قاسم رحیمی، ظهر امروز  در جریان بازدید استاندار اردبیل از نمایشگاه محصولات مشاغل خانگی افزود: طی سال جاری تعداد ۳ هزار ۲۶۲ فقره مجوز مشاغل خانگی در استان اردبیل صادر شده که ۳۷ مورد از آن در قالب مجوز مشاغل خانگی به صورت پشتیبان می‌باشد.

وی تصریح کرد: سهم تسهیلات مشاغل خانگی استان اردبیل مبلغ ۲۹۰ میلیارد ریال می‌باشد که مبلغ ۱۲۰ میلیارد ریال آن سهم مشاغل خانگی روستایی و مبلغ ۱۷۰ میلیارد ریال آن در حوزه شهری می‌باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: از این مقدار تاکنون مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال پرداخت شده است که پرداخت مابقی آن مستلزم همکاری بانک‌ها می‌باشد.
قاسمی با پیگیری مشکلات فعالان حوزه مشاغل خانگی گفت: عمده مشکلات موجود در این خصوص در بحث بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مشاغل خانگی می‌باشد.
وی افزود: با راه اندازی سامانه مشاغل خانگی استان اردبیل مدت زمان فرایند صدور مجوز مشاغل خانگی نیز از ۶۰ روز به ۲۰ روز کاهش یافته است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل تاکید کرد: با توجه به مدل کسب و کار در حوزه مشاغل خانگی و کاهش برخی هزینه‌ها و نبود هزینه‌های کارگاهی محصولات این حوزه توان رقابتی بالا جهت رقابت در بازار را دارند.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازاریابی مشکل اصلی شاغلان خانگی اردبیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..