تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور فوری شهردار کرمان برای بررسی ابعاد رفتار ناشایست با کودکان کار

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سیدمهران عالم‌زاده شهردار کرمان پس از نشر کلیپ کوتاهی حاوی صحنه‌هایی از رفتار ناشایست و غیرانسانی با دو کودک جمع‌آوری شده از سطح منطقه دو شهر کرمان که موجب تألم و نارحتی همشهریان و کارکنان شهرداری شد دستور فوری برای پیگیری موضوع را داد.

عالم‌زاده گفت: شهرداری منطقه دو کرمان در اسرع وقت موضوع را بررسی و گزارش آن را ارائه می‌کند و پس از روشن شدن همه ابعاد این رفتار ناشایست، ضمن اطلاع‌رسانی اصل موضوع به افکار عمومی با خاطیان احتمالی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

منبع فارس

انتهای پیام/پ

اخراج کارمند شرکت پیمانکاری شهرداری کرمان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور فوری شهردار کرمان برای بررسی ابعاد رفتار ناشایست با کودکان کار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..