تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تمرینات سرخپوشان پایتخت با حضور سرمربی کلوب بروژ

تمرینات سرخپوشان تاکتیکی‌تر شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین عصر امروز سرخپوشان  از ساعت ۱۷ آغاز شد و  ایوان لکو سرمربی کلوب بروژ بلژیک نظاره گر آن بود.

بازیکنان با کشش بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن تمرینات سرعتی را با استفاده از موانع انجام دادند. در ادامه، برانکو بازیکنان را به مرکز زمین برد تا در دو گروه زرد و قرمز به حفظ توپ بپردازند، پانادیچ هم دروازه‌بان‌ها را تمرین می‌داد. تمرینات با توپ امروز بر اجرای برنامه‌های تاکتیکی تاکید بیشتری داشت و بازیکنان در ادامه روی ارسال‌ها و گلزنی کار کردند، در حالیکه مدافعان و هافبک‌های دفاعی وظیفه داشتند با آرایش خاص خود و گرفتن فضا و زمان مانع از این امر شده و توپ را از کنترل نفرات مقابل خارج کنند.
گفتنی است؛ بودیمیر در تمرین عصر امروز، استراحت کرد و سرخپوشان را همراهی نکرد.

بیشتر بخوانید:

مذاکرات پرسپولیس با بمب نقل و انتقالات ایران نهایی شد

ماجرای بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس

انتهای پیام / 

گزارش تمرین پرسپولیسی ها 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تمرینات سرخپوشان پایتخت با حضور سرمربی کلوب بروژ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..