تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدفونی فوق العاده که لاغرتان می‌کند

هد فونی فوق العاده سبب اصلاح رژیم خوراکی افراد می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،کارشناسان به تازگی نوعی هدست به قیمت ۵۵۰ دلار طراحی کرده‌اند که می‌تواند با تلقین به ذهن سبب تمرین مغزی برای ایجاد خوراک‌های سالم شود.

این هدست نوعی نرم افزار کاربردی به نام (Braintap) است که می‌تواند به هدست‌ها و حتی عینک‌های ویژه هوشمند گوگل متصل شود.

عینک‌های هوشمند و هدفون‌ها چراغ‌های چشمک زنی دارند که به گفته سازندگان می‌تواند با ایجاد نوعی حالت مدیتیشن و مراقبه در فرد سبب دگرگون کردن ساختار مغزی استفاده کنندگان برای انتخاب مواد خوراکی شود.

محققان حتی ادعا کرده‌اند با استفاده از این هدست می‌توانند وابستگی به سیگار را نیز در افراد سیگاری برطرف کنند، یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم افزار امکان برطرف کردن اختلال پس از حادثه (PTSD) است؛ به این ترتیب فرد می‌تواند اتفاق‌های بد را از یاد ببرد.

برای استفاده از این نرم افزار تنها ۵۰ دقیقه زمان مورد نیاز است و وابستگی به خوراکی‌هایی مانند اعتیاد به شکر، شکلات، تنش‌های فکری و وابستگی به نیکوتین را از بین ببرد.

این نرم افزار قابل استفاده برروی هر ۲ سیستم عامل IOS و اندروید است.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدفونی فوق العاده که لاغرتان می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..