تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیا «قانون مورفی» برای کودکان مناسب است؟

آیا «قانون مورفی» برای کودکان مناسب است؟به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم سینمایی «قانون مورفی» روز گذشته (جمعه ۲۱ دی) در ۷ سانس مردمی با حضور رامبدجوان، آناهیتا درگاهی و با همراهی اشکان خطیبی در پردیس کورش برگزار شد. در این اکران مردمی نزدیک به ۲ هزار نفر با عوامل فیلم دیدار کردند.

کارگردان «قانون مورفی» گفت: ساختن این فیلم کار سختی بود و معتقدم از نظر فنی یا تکنیکالی فیلم بسیار استانداردی ساخته‌ایم.

رامبد جوان بیان کرد: شنیده‌ام که برخی معتقدند قانون مورفی برای بچه‌ها مناسب نیست اما این فیلم برای بچه‌ها مناسب است و می‌توانند کنار خانواده آن را تماشا کنند. فراموش نکنیم بچه‌های این دهه بسیار جلوتر از زمان هستند و قانون مورفی طنز درست و استانداردی دارد.

اشکان خطیبی هم بعد از پرسیدن این‌جمله که چه کسانی فیلم را دوست نداشتند، درحالی که آستین‌هایش را بالا می‌زد، به شوخی گفت: از تمام کسانی که فیلم را دوست نداشته‌اند دعوت می‌کنم به بیرون از سالن بیایند تا نظرشان را عوض کنیم!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیا «قانون مورفی» برای کودکان مناسب است؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..