تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره ملی نماهنگ گامی مثبت در تولید آثار فاخر است

جشنواره ملی نماهنگ گامی مثبت در تولید آثار فاخر استبه گزارش حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین پرنیا یکی از داوران بخش رقابتی نخستین جشنواره ملی نماهنگ گفت:جشنواره ملی نماهنگ گامی مثبت در تولید آثار فاخر است و در صورت برگزاری سالیانه آن، می‌توان مسیر روشن و روبه جلویی برای آن ترسیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت تولید آثار درخور توجه گفت: رعایت استاندارد‌های مربوط به تصویر و کلام، احترام به شعور مخاطب است که هنرمند موظف است با تولید اثری با محتوا، مخاطب را به دیدن اثری با معنا و اثرگذار ترغیب کند.

پرنیا افزود: تولید نماهنگ در ایران نیاز به توجه و سرمایه گذاری ویژه دارد. ما در دوره‌ای به سر می‌بریم که رقابت برای انتقال مفاهیم اهمیت دارد، پس چه بهتر که از ابزاری مانند نماهنگ برای انتقال این مفاهیم استفاده کنیم.

داور جشنواره ملی نماهنگ با اشاره به استقبال هنرمندان از اولین جشنواره نماهنگ بیان کرد: این استقبال نشان از اهمیت تولید نماهنگ دارد و به واسطه حضور و علاقه  یک نسل جوان و درخشان، مسئولیت رسانه ملی را در داوری آثار بامحتوا و غنی گوشزد می‌کند.

این نوازنده سنتور و آهنگ ساز درباره آثار ارائه شده گفت: برخی از آثار با نگاه سفارشی تولید شده اند. شاید این اتفاق به تنهایی بد نباشد اما باید پیام درقالبی مناسب و دارای ارزش تعریف شود تا مخاطب با دیدن آن ضمن برانگیختگی عاطفی، از درک پیام هم لذت ببرد.

پرنیا با تاکید بر اهمیت انتخاب کلام و هماهنگی میان آن با تصویر و قطعه موسیقی تصریح کرد: از طریق موسیقی و نماهنگ می‌توان بسیاری از پیام‌های اخلاقی را با زبانی ساده، اما تاثیرگذار بیان کرد و روی فرهنگ مخاطب تاثیر گذاشت. بنابراین انتخاب کلام به اندازه انتخاب موسیقی اهمیت دارد ضمن اینکه با هماهنگی ریتم و تصویر می‌توان به محتوای مناسب رسید.

سرپرست گروه همایون با تاکید بر حمایت رسانه ملی از موسیقی و تولید نماهنگ‌های با محتوا و ارزشمند بیان کرد: حمایت رسانه ملی از آثار فاخر قطعی است و برپایی این جشنواره با هدف کشف استعداد‌های جوان و اعتباربخشی به نماهنگ، ما را به تولید آثار مناسب امیدوار می‌کند.

داور جشنواره ملی نماهنگ در پایان گفت: امیدوارم این رویداد منجر به شکل گیری یک اتفاق بزرگ در رسانه ملی شود.

حسین پرنیا اکنون در کنار مریم جلالی دهکردی، عبدالکریم خیامی، احمد ضابطی جهرمی، حمیدرضا نوربخش، افشین علا، حسین پرنیا و علی بکان داوری آثار رسیده را بر عهده گرفته است.

گفتنی است نخستین جشنواره ملی نماهنگ با دبیری محمدباقر معلم، دبیر اجرایی رضا ملکوتی و با حضور شبکه‌های سیما، مراکز استان ها، نهاد‌ها و مراکز هنری در تاریخ ششم بهمن ماه ۱۳۹۷ ‏برگزار ‏می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره ملی نماهنگ گامی مثبت در تولید آثار فاخر است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..