تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت‌ گیری خیره‌ کننده آئودی RS3 در اتوبان‌ های آلمان

آئودی RS3 سدان در آزمایش‌های اخیر ثابت کرده سریع‌تر از آن است که شرکت سازنده ادعا می‌کند. نکته‌ی جالب اینجاست که این سدان اسپرت حتی با لاستیک‌های زمستانی هم عملکرد بسیار عالی دارد.

خودروهای پنج‌سیلندر روزبه‌روز کمتر می‌شوند و امروزه، دیگر تعداد بسیار کمی خودرو با پیشرانه‌ی پنج‌سیلندر در بازار باقی مانده‌اند. بااین‌حال، آئودی یکی از خودروسازانی است که همچنان از پیشرانه‌های پنج‌سیلندر استفاده می‌کند و اگر به‌دنبال اسپرت‌ترین و جذاب‌ترین خودرو پنج‌سیلندر بازار باشید، مطمئنا آئودی RS3 بهترین گزینه برای شما است. شایان ذکر است این خودرو در دو نسخه‌ی سدان و اسپرت بک به بازار عرضه شده است. با‌توجه‌به اینکه در ابتدای سال جدید میلادی قرار داریم، اتوبان‌های آلمان معمولا خلوت هستند و زمان مناسبی است که RS3 سدان را به اتوبان برد و توانایی‌هایش را محک زد.

audi rs3

مقاله‌های مرتبط:

با اینکه خودروی آزمایش‌شده به لاستیک‌های زمستانی مجهز بود؛ اما شتاب صفر تا صد کیلومتربرساعت را سریع‌تر از عدد اعلام‌شده‌ی کارخانه ثبت کرد. زمانی‌که سیستم لانچ کنترل دینامیک این خودرو فعال می‌شود، در ۳.۷ ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتربرساعت می‌رساند. این زمان درمقایسه‌با عدد اعلام‌شده‌ی سازنده ۰.۴ ثانیه سریع‌تر است؛ چون آئودی شتاب این مدل را ۴.۱ ثانیه اعلام کرده بود.

audi rs3

داستان درادامه جالب‌تر هم می‌شود؛ چون در‌حالی‌که بیشتر خودروهای موجود در بازار می‌توانند در دوازده تا سیزده ثانیه شتاب صفر تا صد کیلومتربرساعت را ثبت کنند، RS3 سدان در چنین زمانی یعنی ۱۲.۸ ثانیه به سرعت دویست کیلومتربرساعت دست پیدا می‌کند.

در انتها نیز آئودی کوچک، ولی قدرتمند ما موفق شد به حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتربرساعت دست یابد و برای رسیدن به این سرعت نیز فقط به ۲۶.۳ ثانیه زمان نیاز دارد. نتایج این آزمایش به‌صورت کامل در ویدئو انتهای مطلب قرار گرفته است. باتوجه‌به نتایج این آزمایش به‌نظر می‌رسد اگر شرایط آزمایش بهتر بود و خودرو به لاستیک‌های بهتری مجهز می‌شد، می‌توانستیم انتظار داشته باشیم که RS3 شتاب دویست کیلومتر را نیز در زمانی حدود ۹.۱ ثانیه بتواند ثبت کرد.

درپایان، باید بگوییم این نکته جای تعجب دارد که برخی خودروسازان و بیشتر آلمانی‌ها درباره‌ی عملکرد محصولاتشان اعداد کمتری اعلام می‌کنند و این خودروها در عمل، بسیار سریع‌تر از آن هستند که شرکت‌های سازنده می‌گویند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت‌ گیری خیره‌ کننده آئودی RS3 در اتوبان‌ های آلمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..