تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشن ولادت حضرت زینب با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران + فیلم

جشن بانوی دمشق

جشن ولادت حضرت زینب س با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران در حرم حضرت جعفربن موسی ع پیشوا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ در این جشن که در حرم حضرت جعفربن موسی ع برگزار شد، حدود 70 فرزند شهدای مدافع حرم حضور داشتند که با اجرای گروه سرود، سخنرانی و اهدای جوایز همراه بود.
مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم گفت: ما باید عاقلانه راه خود را انتخاب کنیم چون نتایج آن را بعد ۴۰ سال می بینیم و ۴۰ سال مقاومت مقابل دسیسه های گوناگون تا امروز با پیروزی همراه بوده است.
سردار عامری افزود: از دستاوردهای آن می توان به جبهه مقاومت، اعتماد به نفس ، عقب نشینی دشمن، پیروزی بر ابرقدرتها، بیداری ملت ایران و سربلندی در دفاع مقدس اشاره کرد.
وی گفت: اگر مقابل همین جنگ نیابتی نمی ایستادیم امروز چه می شد، اگر مدافعان حرم نبودند امروز نامی از عراق، افغانستان، لبنان و سوریه نبود و در شهرهای مانند تهران و تبریز و... شاهد جنگ بودیم.
مشاورعالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: عدم مقاومت نیز مانند عهدنامه ترکمن چای به غیر از خفت و تحقیر چیزی برای ایران نداشت.
وی گفت: مدافعان حرم جوانانی هستند که طلیعه امت واحده را می دهند که از ارمان انقلاب؛ صلح و دفاع و مردانگی و ایستادگی نشات گرفته است.

این جشن باهمت بسیجیان شهرستان پیشوا برگزار شد.

جشن مدافعان برای حضرت زینب س

جشن ولادت بانوی دم عشق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشن ولادت حضرت زینب با حضور فرزندان مدافعان حرم جنوب شرق استان تهران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..