تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سارق ۵۸ فقره سرقت داخل خودرو در کاشمر دستگیر شد

سارق ۵۸ فقره سرقت داخل خودرو در کاشمر دستگیر شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت داخل خودرو در خیابان قائم ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ جانبازان شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی را در دستور کار خود قرار دادند.


وی تصریح کرد: ماموران با بررسی‌های میدانی و با افزایش گشت زنی‌های هدفمند در محدوده سرقت انجام شده موفق شدند متهم را حین سرقت از یک سواری پراید دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دهند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به اینکه متهم ۱۶ مورد سابقه کیفری را در پرونده خود دارد گفت: فرد دستگیر شده در بازجویی‌های پلیس به ۵۸ فقره سرقت از داخل خودرو‌های پراید در کاشمر اعتراف کرد.


باقری افزود: ماموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از مخفیگاه این متهم موفق شدند مقادیر زیادی از اموال سرقتی را کشف که پس از شناسایی مالباختگان با آن‌ها تحویل داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه این متهم پس از انجام تحقیقات تکمیلی تحویل مراجع قضایی شد از شهروندان خواست با رعایت تدابیر پیشگیرانه سرقت مانند نصب سیستم دزدگیر و استفاده از قفل و تجهیزات ضد سرقت در خودرو خود، سارقان را در انجام سرقت ناکام گذارند.

انتهای پیام//و.ت


دستگیری سارق حرفه‌ای در کاشمر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سارق ۵۸ فقره سرقت داخل خودرو در کاشمر دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..