تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حقوق دریافتی پرستاران در قبال زحمات خالصانه آنان بسیار ناچیز است

حقوق دریافتی پرستاران در قبال زحمات خالصانه انان بسیار ناچیز استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی همزمان با سالروز ولادت عقیله بنی هاشم حضرت زینب (س) و سالروز گرامیداشت مقام پرستار با حضور در بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد از نزدیک با کادرمانی و پرستاری این بیمارستان دیدار و با اهدای شاخه گلی این روز را به آنان تبریک گفت.


وی تصریح کرد:حقوق دریافتی پرستاران در قبال این خدمات خالصانه بسیار ناچیز است و باید برای ارتقا معیشت آنان تلاش شود.


استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه در نخستین روز‌های کاری خود به حوزه سلامت و درمان آمده ام به طور قطع برای آشنایی بیشتر با مشکلات این بخش و رفع چالش‌ها در این حوزه جلساتی کارشناسی با رئیس دانشگاه خواهیم داشت.


رزم حسینی افزود: برای رفع مشکلات این حوزه که در حیطه اختیار و وظیفه ماست کوتاهی نخواهم کرد و به همین منظور برای مرتفع کردن مشکلات جلساتی را با وزیر جدید بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار خواهیم کرد.


محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد هم در این دیدار گفت: پرستاران رکن اصلی درمان و تکمیل کننده کار پزشکان محسوب می‌شوند.


  وی با اشاره به سختی کار این قشر، تصریح کرد: درخواست ما از دولت پرداختن به تعرفه خدمات پرستاری به منظور ارتقا سطح معیشت پرستاران است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد همچنین به بدهی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به ارگان ها، نهاد‌ها و پزشکان اشاره کرد و گفت: در صورت دریافت مطالبات خود از شرکت‌های بیمه علاوه بر پرداخت بدهی ها، معوقات کارکنان را نیز به حساب آنان واریز خواهیم کرد و تلاش ما بر تحقق این امر است.

انتهای پیام //م.ص


حضور استاندار خراسان رضوی در بیمارستان امام رضا (ع)



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حقوق دریافتی پرستاران در قبال زحمات خالصانه آنان بسیار ناچیز است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..