تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور در گنبدکاووس/ نامه‌های مردم به روحانی جمع‌آوری می‌شود

تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور در گنبدکاووس/ نامه‌های مردم به روحانی جمع‌آوری می‌شودبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،عبدالقدیر کریمی امروز در نشست خبری با اهالی رسانه و مطبوعات شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه شهرستان ما می‌تواند به عنوان الگویی برای همه شهر‌هایی باشد که به دنبال همدلی، وحدت و یکپارچگی هستند، اظهار کرد: امروز گنبدکاووس در بهترین شرایط در حوزه وحدت میان گروه‌های سیاسی، اقوام، مذاهب و به ویژه رسانه‌هاست.

وی با بیان اینکه درخواست ما از رسانه‌های شهرستان گنبدکاووس این است که در مسیر مهم استقبال و پذیرایی از رئیس جمهور کمک کننده ما باشند، افزود: مراسم استقبال از رئیس جمهور صبح روز دوشنبه در گنبدکاووس و به احتمال زیاد در استادیوم «جهان پهلوان تختی» گنبدکاووس برگزار خواهد شد.

ستاد استقبال از رئیس جمهور در گنبدکاووس تشکیل شده است

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ستاد استقبال از رئیس جمهور در گنبدکاووس تشکیل شده است، اضافه کرد: این ستاد که در آن شاهد حضور نخبگان، فرهیختگان، مسؤولان و معتمدین شهرستان هستیم در فرمانداری شهرستان مستقر و مشغول برنامه‌ریزی برنامه‌های روز دوشنبه است.

کریمی از برگزاری جلسات منظم با نخبگان، دانشگاهیان، بانوان، احزاب و جوانان شهرستان تا روز یکشنبه هفته آتی خبر داد و گفت: در این دیدار‌ها ضمن دریافت مطالبات و انتظارات گروه‌های مختلف از رئیس جمهور بتوانیم ظرفیت‌های به روز شده شهرستان را برای معرفی در سفر احصا کنیم.

وی با اشاره به تهیه‌نامه‌ای با امضای مسوولان ارشد شهرستان گنبدکاووس شامل مطالبات مردم برای ارائه به هیئت دولت و تصویب در جلسه شورای اداری استان در قالب مصوبات سفر، ادامه داد: دیدار حجت‌الاسلام حسن روحانی با مردم گنبدکاووس تنها سفر شهرستانی ایشان در گلستان است که نشان‌دهنده نگاه مثبت مجموعه استان به گنبدکاووس است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه تمامی جزئیات این سفر توسط رسانه‌های داخلی و خارجی انعکاس پیدا می‌کند، تصریح کرد: به همین دلیل انتظار داریم رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی شهرستان ضمن حفظ آرامش عمومی شهرستان، از مردم برای حضور باشکوه در این مراسم دعوت کنند.

کریمی با تاکید بر اینکه در مجموعه استانداری و در مرکز استان محلی برای دریافت نامه‌های مردم به رئیس جمهور تعبیه خواهد شد، گفت: در محل استقبال و سخنرانی رئیس جمهور در گنبدکاووس نیز نامه‌های مردمی برای بررسی و رسیدگی دریافت خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری دیدار نخبگان و فرهیختگان سیاسی و اقتصادی استان گلستان با رئیس جمهور در عصر روز دوشنبه در مرکز استان، اضافه کرد: برای هر شهرستان برای حضور در این مراسم سهمیه‌ای در نظر گرفته خواهد شد که به صورت عادلانه میان احزاب و گروه‌های مختلف اصلاح‌طلب، اصولگرا و اعتدالی و فعالان قومیت‌های مختلف توزیع خواهد شد.

فرماندار گنبدکاووس با اشاره به اینکه همه مردم، مسوولان و رسانه‌های شهرستان گنبدکاووس باید در هنگام این سفر خانواده‌ای متحد و منسجم باشند، تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با حفظ وحدت و همدلی از این ظرفیت برای مطالبه واقعی نیاز‌های مردم شهرستان استفاده کنیم.

انتهای پیام/پ

سفر رئیس جمهور به گلستان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل ستاد استقبال از رئیس جمهور در گنبدکاووس/ نامه‌های مردم به روحانی جمع‌آوری می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..