تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیکر ۳۹۲ شهید مدافع حرم در قم به خاک سپرده شده است/سایت عزم زیارت به دو زبان فارسی وانگلیسی طراحی شده است

دبیر شورای سیاستگذاری کنگره شهدای مقاومت عنوان کرد؛

مالکی نژاد گفت:استان قم بیش از ۴۰۰ شهید مدافع حرم دارد که پیکر ۳۹۲ شهید در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حسن مالکی نژاد دبیر شورای سیاستگذاری کنگره شهدای مقاومت ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به عوامل تاثیرگذار در امنیت پایدار گفت: چنین امنیتی در هر جامعه با فرهنگ ایثار و شهادت ارتباط دارد و یکی از وظایف ما ترویج این فرهنگ در جامعه کنونی است که همه در این خصوص وظیفه دارند.

عضو شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: باید کنگره‌های شهدا به صورت پرمحتوا برگزار و در این کنگره‌ها از کار‌های کلیشه‌ای پرهیز شود.

وی ادامه داد: رمز پیروزی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، فرهنگ عاشورایی بود و این فرهنگ در حال فراگیر شدن در جهان است، هر کشوری که به دنبال استقلال است، باید فرهنگ شهادت را در جامعه خود نهادینه کند.

مالکی نژاد تعداد شهدای مدافع حرم استان قم را بیش از ۴۰۰ شهید دانست و عنوان کرد: پیکر ۳۹۲ شهید مدافع حرم در قطعه شهدای مدافع حرم بهشت معصومه (س) به خاک سپرده شد که حدود ۲۳۰ شهدا از این شهدا از لشکر فاطمیون هستند، البته پیکر برخی از شهدای مدافع حرم استان قم به کشور برنگشته است.

عضو شورای اسلامی شهر قم اشاره کرد: ۲۳ عنوان برنامه ذیل کنگره شهدای جبهه مقاومت پیش بینی شده است و این برنامه‌ها با همکاری دستگاه‌های مختلف برگزار می‌شود تا روحیه جهادی را به همه دستگاه‌ها انتقال بدهیم، آستان مقدس حضرت معصومه (س)، مسجد مقدس جمکران، استانداری قم، شهرداری قم و شورای اسلامی شهر قم از جمله نهاد‌های همکار در این کنگره هستند.

وی ادامه داد: استان قم رتبه سوم را در اعزام رزمندگان مدافع حرم داشت و تعدادی از این رزمندگان از بخش‌ها و روستا‌های شهر قم اعزام شدند.

مالکی نژاد از اهداف برگزاری کنگره شهدای جبهه مقاومت را تربیت مدیران آشنا به فرهنگ شهادت و مقاومت دانست و بیان کرد: کمیته‌های مختلفی از جمله اطلاع رسانی، پشتیبانی، اقشار، دانشجویی و مهاجران مجاهد برای برگزاری این کنگره تشکیل شده است.

وی ادامه داد: سایت عزم زیارت به دو زبان فارسی و انگلیسی برای تکریم شهدای مدافع حرم مدفون در بهشت معصومه (س) شهر قم طراحی شده است و پخش زنده از مزار این شهدا صورت می‌گیرد، اسامی تمام شهدا در سایت ثبت شده است و سایت عزم زیارت به دو زبان فارسی و انگلیسی است.

عضو شورای اسلامی شهر قم یادآورشد: اصحاب رسانه نقش اساسی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

انتهای پیام/ح

خاکسپاری ۳۹۲ شهید مدافع حرم در قم



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیکر ۳۹۲ شهید مدافع حرم در قم به خاک سپرده شده است/سایت عزم زیارت به دو زبان فارسی وانگلیسی طراحی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..