تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوک‌های نخ قاچاق به مقصد نرسید

ساعت: 16:46 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1448142

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین از کشف دوک نخ خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در قزوین خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ مهدی حاجیان در گفت‌وگو با  صبح قزوین اظهار کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین گشت زنی در آزاد راه " قزوین - زنجان" به یک دستگاه کامیون مشکوک و خودرو را متوقف کردند. 


این مقام انتظامی افزود: در بررسی از مدارک خودرو مشخص شد راننده فاقد مجوز گمرکی حمل کالا بوده و در بازرسی از خودرو یک هزار و 180 دوک نخ خارجی قاجاق کشف و راننده خودرو دستگیر شد. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قزوین در پایان با اشاره به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریالی کالای قاچاق کشف شده بیان کرد: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، راهی مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوک‌های نخ قاچاق به مقصد نرسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..