تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ویزیت ۸۰۰ هزار بیمار توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان

ساعت: 14:07 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1448037

مدیر درمان استان زنجان از افزایش تعداد ویزیت پزشکان نسبت به مدت مشابه سال گذشته در بیمارستانها و مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد و گفت: در 9 ماه گذشه از سالجاری 800 هزار در مراکز درمانی استان پذیرش و مورد مداوا قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه در 9 ماه گذشته 15 هزار و 650 بیمار در دو بیمارستان امام حسین (ع) و امید ابهر بستری شده و مورد مداوا قرار گرفته اند اظهار کرد: ویزیت پزشکان تامین اجتماعی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش 4.27 درصدی مواجه شده است.

وی تصریح کرد: در 9 ماه گذشه سالجاری 7 هزار و 550 مورد عمل جراحی  بزرگ و کوچک در دو بیمارستان فوق انجام شده و این تعداد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشد 8.5 درصدی داشته است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان به تعداد موالید در دو مرکز بستری طی 9 ماهه گذشه  از سال جاری اشاره کرد و عنوان داشت: طی این مدت4 هزار و 50 مورد زایمان در این مراکز درمانی بوقوع پیوسته است.

محمدی تعداد مراجعین سالمند تا پایان آذر ماه را  120 هزار نفر اعلام کرد و افزود: در شاخص آمار سالمندان نیز بیش از 12درصد رشد داشتیم و  افراد سالمند به محض مراجعه به مراکز تامین اجتماعی برابر دستورالعمل طرح تکریم سالمندان و پیشکسوتان، خارج از نوبت و به صورت ویژه پذیرش و مورد مداوا قرار می گیرند.

وی تعداد مراجعین خدمات تشخیصی درمانی سرپایی در کل مراکز درمانی تامین اجتماعی استان را بیش از 716 هزار و 200 نفر ظرف مدت مذکور عنوان کرد و خاطرنشان کرد: سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین و اولین خریدار خدمات درمانی و دومین تولید کننده درمان در سطح کشور است و در زنجان  با دو بیمارستان (امام حسین (ع) و امید ابهر ، یک پلی‌کلینیک تخصصی حکیم هیدجی و چهار درمانگاه سرپایی در شهرستانهای زنجان ، ابهر ، خرمدره و خدابنده فعالیت می کند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در پایان یادآوری کرد: این تعداد خدمات در بیمارستان های تامین اجتماعی و پلی کیلنیک ها و درمانگاههای سرپایی بصورت کاملا رایگان به بیمه شدگان سازمان ارائه می شود و چرخه ارائه خدمات از بدو پذیرش تا خروج بیمار از سیستم بصورت نسخه الکترونیک است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ویزیت ۸۰۰ هزار بیمار توسط مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..