تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود Google Go 1.14.223165351 – جستجوی سریع و آسان گوگل برای اندروید

نرم افزار Google Go یکی از اپلیکیشن های رسمی شرکت گوگل است که امکان جستجوی آسان در اینترنت را برای شما فراهم می کند و با ارائه یک محیط ساده و کاربردی، مرور در اینترنت را به ساده ترین شکل ممکن فراهم می کند. شما تنها به یک اتصال اینترنت نیاز دارید تا به قابلیت های برنامه دسترسی داشته باشید و به گونه ای فوق العاده همه کارهای خود را سازماندهی کنید. امکان مشاهده تصاویر و ویدئوها به سریع ترین شکل ممکن فراهم شده است و الگوریتم ها هم روز به روز پیشرفته تر شده اند. یک تجربه فوق العاده چیزی است که با دانلود Google Go نصیب شما خواهد شد و جستجوگر رسمی گوگل را برای خود خواهید داشت.

کاور-Google-Go

اسکرین-شات-Google-Go

info

Google Go is a lighter, faster way to search, with search results optimised to save up to 40% data.

Get answers quickly and reliably with Google Go, even on slow connections and smartphones with low space. At 5MB in size, it’s fast to download and saves space on your phone.

اطلاعات فایل رمز فایل: www.downloadha.com



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود Google Go 1.14.223165351 – جستجوی سریع و آسان گوگل برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..