تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگ دیدنی هوندا سیویک Type-R و لندرور دیفندر

هوندا سیویک Type-R یک خودروی چهار سیلندر است اما به‌هیچ‌وجه ضعیف نیست و به همین دلیل می‌تواند با خودروهای قوی‌تر از خود به رقابت بپردازد.

مسابقات درگ طرفداران زیادی دارند و هر هفته ویدیوهای درگ زیادی در اینترنت منتشر می‌شود که خودروهای مختلفی را در برابر هم قرار می‌دهند. در مسابقات درگ معمولا دو خودروی رقیب، هم کلاس هستند و مشخصاتی نزدیک به هم دارند اما برخی مسابقات دیگر هم هستند که کمی متفاوت‌تر هستند و رقبا با هم سنخیتی ندارند. نتایج این مسابقات نیز گاها شگفت‌انگیز بوده و مایه‌ی تعجب است. اگر بخواهیم به این دست رقابت‌ها اشاره‌ای کنیم، می‌توانیم به شکست خوردن پورشه 911 GT2 RS از آئودی RS3 الکتریکی در دنده‌ی عقب و یا رقابت مرسدس بنز AMG GT با یک پهپاد دوربین‌دار اشاره کنیم. قبلا نیز مسابقات غیر عادی برگزار شده بودند، مثلا یک تسلا با جت جنگنده مسابقه داده و یا سوپرموتورسیکلت و خودروی فرمول یک با هواپیمای مسافری مسابقه‌ی درگ داده‌اند.

Land Rover Defender Works V8 / لندرور دینفدر

مقاله‌های مرتبط:

گرچه این نوع درگ‌ها بیشتر جنبه نمایش دارند اما تماشای آن‌ها جذاب و هیجان‌انگیز است. حال در یکی از جدیدترین این درگ‌ها هوندا سیویک Type-R چهارسیلندر در برابر لندروور دیفندر قرار گرفته است. شاید در ابتدا فکر کنید که سیویک از دیفندر سنگین‌وزن و بزرگ یک قربانی خواهد ساخت اما بد نیست نگاهی به مشخصات دو خودرو داشته باشیم.

هوندا سیویک Type-R می‌تواند به‌کمک توربوشارژر از موتور دو لیتری چهار سیلندر خود ۳۱۶ اسب بخار قدرت و ۲۹۵ نیوتون‌متر گشتاور بیرون بکشد. این خودروی دیفرانسیل جلو می‌تواند در ۵.۸ ثانیه سرعت خود را از صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

هوندا سیویک Honda civic type R 2017

اما دیفندر حاضر در این رقابت نیز یک دیفندر عادی نبوده بلکه مدل V8 این خودرست که از موتوری مشابه با جگوار F تایپ بهره‌مند است. موتور این خودرو می‌تواند ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۳۸۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید کند پس مشاهده می‌کنید که در بخش قدرت و گشتاور موتور لندروور کاملا از هوندا برتر است. دیفندر V8 علیرغم آیرودینامیک بد خود میتواند در ۵.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد.

عملکرد دو خودرو نزدیک به هم بوده و همین موضوع این رقابت را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند، اما از نتیجه‌ی آن سخنی نخواهیم گفت و در انتها باید ویدیوی زیر را ببینید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگ دیدنی هوندا سیویک Type-R و لندرور دیفندر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..