تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز

سلامت نیوز:نیروهای اورژانس خوزستان درحالی‌که مشغول انتقال یک نوزاد بدحال بودند، به علت سرعت غیرمجاز دستگیر شدند. مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان اعلام کرد: «توقیف این آمبولانس‌‌ به علل نامشخص درحالی رخ داد که نیروهای اورژانس درحال اعزام نوزاد بدحال از شهرستان ایذه به اهواز بودند و هر لحظه امکان از دست رفتن‌جان‌ این نوزاد وجود داشت.»

به گزارش سلامت نیوز به نقل از شهروند ،علاوه بر توقیف آمبولانس‌، کادر درمانی نیز بازداشت شدند و وسایل ارتباطی آنها توسط ماموران پلیس راهنمایی‌ورانندگی ضبط شد. خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده، روز گذشته هر دو آمبولانس و تکنسین اورژانس آزاد شدند. این درحالی است که گفته می‌شود توقیف این آمبولانس‌ها به علت سرعت غیرمجاز بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توقیف آمبولانس با بیمار خردسالش در جاده اهواز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..