تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسنی: تنیس روی میز امسال جام فجر نخواهد داشت

حسنی: تنیس روی میز امسال جام فجر نخواهد داشتپیمان حسنی رئیس سازمان لیگ تنیس روی میز در گفتگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: امسال متاسفانه به خاطر شرایط مالی جام فجر تنیس روی میز نخواهیم نداشت.

فدراسیون تلاش کرد تا رایزنی‌هایی داشته باشد که بتواند حامی مالی برای این رقابت جذب کند، اما در نهایت نتوانست. برآورد مالی فدراسیون برای برگزاری جام فجر حدود ۳۰۰ میلیون تومان بود.

او درباره برگزاری لیگ تنیس عنوان کرد: تیم‌های شرکت کننده در لیگ بانوان و آقایان نسبت به دور‌های قبل افزایش داشته است. در چند سال گذشته لیگ آقایان و بانوان با ۶ تیم برگزار شده است و امسال آقایان با ۹ تیم و بانوان با ۸ تیم برگزار شد. بازیکنان تیم ملی بانوان در تیم‌های لیگ پراکنده پخش شدند و رقابت بین تیم‌های حاضر در لیگ بسیار نزدیک است و نمی‌توان پیش بینی کرد که چه تیمی در نهایت قهرمان می‌شود.

او افزود: در لیگ آقایان جزو تیم پتروشیمی بندر امام باقی تیم‌ها در یک سطح هستند و رقابت بین آن‌ها نزدیک است. رقابت بسیار خوبی بین بازیکنان لیگ دیده می‌شود. لیگ آقایان امسال نسبت به سال‌های گذشته متفاوت بود و بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شد، اما به خاطر مشکلات مالی فدراسیون تصمیم گرفت بازی‌ها را به صورت تجمعی برگزار کند. بازی‌ها به صورت چهار مرحله مقدماتی و دو مرحله پلی آف برگزار می‌شود. همچنین لیگ بانوان سال‌های گذشته به صورت متمرکز در دو مرحله و امسال در چهار مرحله برگزار می‌شود.

حسنی گفت: تیم منتخب ترکیه که در لیگ ایران شرکت کرد متشکل از نفرات اول و دوم رنکینگ تیم ملی بزرگسالان و جوانان است. این تیم رقابت بسیار نزدیکی با تیم‌های ایران دارد. به نوعی این مسابقات رقابت‌های بین المللی برای بازیکنانی که نمی‌توانند در مسابقات خارجی شرکت کنند محسوب می‌شد. مرحله بعدی لیگ آقایان ۱۵ و ۱۶ بهمن ماه برگزار می‌شود.

او در پایان اظهار کرد:د در بخش بانوان قرار است تیم ملی بانوان در لیگ ترکیه بازی کند که هنوز تاریخ آن مشخص نیست. البته به تازگی رئیس فدراسیون تنیس روی میز ترکیه تغییر کرد و باید در ادامه دید که چه اتفاقی خواهد افتاد.

بیشتر بخوانید:

مبلغ قرارداد ملی پوش تنیس روی میز ایران فاش شد

مرحله دوم رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان

نصف جهان میزبان اولین مرحله لیگ تنیس روی میز بانوان

انتهای پیام/

اظهارات رئیس سازمان لیگ درباره برگزاری لیگ تنیس روی میز



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسنی: تنیس روی میز امسال جام فجر نخواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..