تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لزوم آموزش مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی

دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت مطرح کرد؛

آموزش مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی به منظور دستیابی به برنامه‌های منسجم و کاربردی در این حوزهبه گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، نفیسه میرکتولی دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت در حاشیه برگزاری اولین نشست علمی آموزشی مدیران کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه‌های علوم پزشکی با اشاره به تشکیل کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت در سال ۸۷، گفت: از سال ۸۷ تاکنون فعالیت این کمیته با فراز و نشیب‌هایی همراه بوده و نشست‌های متعددی برگزار کرد، اما این نشست‌ها در قالب یک ساختار منسجم و ساماندهی شده نبوده است.

دبیر کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت در ادامه افزود: از این رو اولین نشست علمی آموزشی مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی در قالب ساختاری منسجم و ساماندهی شده با هدف بیان مشکلات مختلف برنامه‌های کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد.

میرکتولی با تاکید بر ضرورت برگزاری نشست‌های دوره‌ای مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی، گفت: یکی از برنامه‌های دبیرخانه کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت، آموزش مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی با نگرش و اولویت پدافندی برای رسیدن به برنامه‌های منسجم و کاربردی در این زمینه است.

لزوم بیان مشکلات کمیته‌های پدافند غیر عامل در عملیاتی شدن برنامه‌ها

وی بیان مشکلات کمیته‌های پدافند غیر عامل در عملیاتی کردن برنامه‌ها را از اهداف اصلی این نشست بیان کرد و گفت: بحث ارزشیابی و ارزیابی برنامه‌ها در ۲۰ محور، از دیگر اقدامات کمیته پدافند غیر عامل وزارت بهداشت است که توسط حوزه نظارت و بازرسی وزرات بهداشت به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور ابلاغ شده است و در برنامه ارزشیابی و ارزیابی سعی بر این است که برنامه‌های عملیاتی، ارزیابی و شرح وظایف کمیته‌های پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی با یکدیگر، منطبق باشند و دانشگاه‌های علوم پزشکی در جهت عملیاتی و اجرایی شدن برنامه‌ها حرکت کنند.

میرکتولی در پایان اظهار داشت: تشکیل کمیته‌های پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی به ریاست روسای دانشگاه‌ها برگزار می‌شود. همچنین کارگروه‌های اجرایی نیز به منظور نظارت و هماهنگی برنامه ریزی‌ها تشکیل می‌شوند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لزوم آموزش مدیران کمیته پدافند غیر عامل دانشگاه‌های علوم پزشکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..