تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این زن دیگر صدای مردها را نمی شنود!

این زن دیگر صدای مردها را نمی شنود!به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی خانم چن ساکن شهر فوجیان چین در گوش خود صدای زنگ را احساس می‌کرد که به قدری آزاردهنده بود که باعث حالت تهوع در وی می‌شد. بعد از مدتی او متوجه شد که دیگر صدای نامزدش را نمی‌شنود، پس از مراجعه به بیمارستان، پزشکان تشخیص دادند که خانم چن به بیماری نادری مبتلا است که فقط قادر به شنیدن صدای زنانه است.

به نظر متخصصان خانم چن بر اثر این بیماری توانایی شنیدن صدا‌ها با فرکانس پایین را ندارد که این بیماری بسیار نادر و غیرقابل تشخیص است و از هر ۱۳ هزار نفر یک نفر به آن مبتلا می‌شود. به گفته پزشک، دلیل به وجود آمدن چنین چیزی کم‌خوابی، استرس و کار کردن تا دیروقت است که باعث کم‌شنوایی فرد می‌شود.

همچنین محققان به نوع دیگری از کم‌شنوایی پی بردند که فرد فرکانس بالا را از دست‌داده و در این صورت نمی‌تواند صدای زنان و بچه‌ها را بشنود.

گفتنی است در جهان ۴۶۶ میلیون نفر با مشکلات شنوایی روبرو هستند و این رقم تا سال ۲۰۵۰ به ۹۰۰ میلیون خواهد رسید. بیماری ارثی، عفونت، دارو‌های خاص، سن و قرار گرفتن در معرض صدا‌های بلند عواملی هستند که به گوش افراد صدمه می‌زند.

انتهای پیام/

بیماری نادری که زن چینی را گرفتار کرد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این زن دیگر صدای مردها را نمی شنود!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..