تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خانه مستند لرستان می تواند باعث پویایی و توسعه این هنر در استان باشد

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، حجت الاسلام حمید رضا حنان در این دیدار که به همت هیات موسس خانه ی مستند استان برگزار شد ، گفت : تنوع و لذتی که در زندگی بشر وجود دارد نشات گرفته از هنر است و حتی در راستای مسائل دینی هم باید از ظرفیت هنر برای بیان موضوعات و آموزه های دینی بهره گرفت تا تاثیر و ماندگاری بیشتری داشته باشد .

وی سپس با اشاره به فرموده ی حضرت امام خمینی (ره) که سینما یک دانشگاه است ، افزود : هنر یک جوشش درونی در فطرت هنرمند است و سینما یکی از تاثیرگذارترین گونه های هنر است که در عرصه های مختلف سیاسی ، اقتصادی ، فرهنگی ، اجتماعی به خوبی نقش ایفا کرده و حضور پر رنگی دارد .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان سپس با تشکر از هیات موسس خانه ی مستند لرستان ، ابراز داشت : مستند سازی یک کتاب علمی و  عملی تصویری است و با توجه به ضرفیت و توان موجود در استان پیش بینی می شود ایجاد خانه ی مستند بتواند زمینه ساز هم تولید و هم جمع آوری و نگهداری آثار گذشتگان باشد.

حضور پر رنگ همه مستند سازان استان در خانه مستند

حجت الاسلام حنان ادامه داد : حضور پر رنگ همه ی مستند سازان استان در این خانه می تواند باعث پویایی و توسعه ی این هنر در استان باشد و لازم است که اعضای هیات موسس با ایجاد اتاق فکر تخصصی در این خانه مسائل مختلف از جمله آموزش و پژوهش را مد نظر قرار دهند .

وی در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به جوانان و نوجوانان علاقه مند به هنر سینما ، گفت : جوانان و نوجوانان علاقه مند به سینما باید بدانند که تلمز از حضور اساتید و پیشکسوتان این حوزه شرط اصلی حضور در این عرصه است .

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان تصریح کرد : حمایت از تمامی هنرمندان در رشته های مختلف به خصوص سینما و مستند سازی از وظایف اصلی ما در این اداره کل است .

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خانه مستند لرستان می تواند باعث پویایی و توسعه این هنر در استان باشد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..