تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود اولین گروه مدافعان حرم به صحن حضرت زینب (س) بعد از شرارت‌های داعش +فیلم

ورود اولین گروه مدافعان حرم به صحن حضرت زینب(س) بعد از شرارت‌های داعش در سوریه+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، امروز ۵ جمادی الاول مصادف با سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت، حضرت زینب کبری(س) است که به همین مناسبت ویدئویی از ورود اولین گروه مدافعان حرم به صحن حرم آن حضرت بعد از شرارت‌های داعش در سوریه منتشر شده است. همانطور که در این ویدئو مشخص است، گروهی از مدافعان حرم با شعرخوانی به زبان ترکی وارد صحن و سرای باصفای حضرت زینب (س) شده و به مدح ایشان می‌پردازند.

قابل ذکر است که این بانوی بزرگوار در شهر «مدینه» تولد یافتند و مدت زندگی ایشان با مادر بزرگوارشان حضرت زهرا سلام اللّه علیها حدود پنج یا شش سال بود. حضرت زینب(س) یکی از شخصیت‌های مشهور اسلام و از سخاوتمندان به نام و معروف می باشند که در طول زندگان خود مصائب ناگواری را متحمل شدند.

به مناسبت سالروز ولادت بانوی دمشق بخشی از فیلم لحظه ورود اولین گروه مدافعان حرم به صحن حضرت زینب(س) را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود اولین گروه مدافعان حرم به صحن حضرت زینب (س) بعد از شرارت‌های داعش +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..