تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح « پنجشنبه های صنایع دستی» از هفته آینده در استان مرکزی اجرا می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: «طرح ملی پنجشنبه های صنایع دستی با موافقت و همراهی فروشگاه های صنایع دستی در استان مرکزی آغاز می شود.»

علیرضا ایزدی مدیر کل میراث فرهنگی این استان، امروز پنجشنبه 20 دی ماه 97 با اعلام این خبر گفت: «طرح ملی پنجشنبه های صنایع دستی به منظور حمایت و بازاریابی برای هنرمندان و همینطور فروشگاه های صنایع دستی برگزار می شود تا از این رهرو بتوان فرهنگ استفاده های روزمره از این تولیدات را مجددا در سبد خانوار نهادینه کرد چراکه در حال حاضر یکی از مشکلات این حوزه، دکوری شدن صنایع دستی است که بازار را با محدودیت ها و کمیت پایین، ضعیف نگاه می دارد.»

در نشستی که با فروشگاه های مجوز دار صنایع دستی استان صورت گرفت، موافقت این عزیزان جلب شد تا طی این طرح، تخفیفات ویژه ای را برای متقاضیان در نظر گیرند.

در این طرح برای فروشگاه هایی که تنها عرضه کننده محصولات هستند، تخفیف 10 درصدی و برای فروشگاه های که خود تولید کننده هستند نیز تخفیف 30درصدی در روزهای پنجشنبه در نظر گرفته شده است.

همچنین طبق موافقت فروشندگان استان به همراه این طرح، هدایا و جوایزی در نظر گرفته شد تا طبق فاکتور فروش، قرعه کشی به عمل آید و برندگان مشخص شوند. همچنین خوشبختانه به علت کیفیت و کمیت مطلوب صنایع دستی تولیدی استان، طی 20 روز گذشته فروش 22 میلیارد ریالی در استان را به ثبت رسانده ایم که رکورد کم نظیری در بازار استان محسوب می شود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح « پنجشنبه های صنایع دستی» از هفته آینده در استان مرکزی اجرا می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..