تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازآموزی نوین‌ترین اقدامات در حوزه احیای نوزادان در بیمارستان رضوی

بازآموزی نوین‌ترین اقدامات در حوزه احیای نوزادان در بیمارستان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، نوین‌ترین اقدامات در حوزه احیای نوزادان با همکاری و مشارکت مرکز تحقیقات نوزادان دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن متخصصان نوزادان شمال شرق ایران به صورت سمیناری علمی برای بازآموزی کادر درمانی استان برگزار شد.


در این همایش علمی یک‌روزه، آسفکسی، تجویز داروها، اقدامات اولیه احیاء، فشردن قفسه سینه، احیاء در نوزادان نارس، لوله‌گذاری داخل تراشه، اقدامات احیاء و ماساژ قلبی، تهویه با فشار مثبت، آمبوبگ، زمان مناسب پایان عملیات احیاء و راه‌های تجویز اکسیژن و استفاده از TPIECE توسط اساتید برجسته دانشگاه علوم پزشکی مشهد آموزش داده شد.


هم‌چنین در حاشیه آموزش‌های تخصصی در حوزه احیای نوزادان، بخش‌های تازه تأسیس شده در بیمارستان رضوی در زمینه درمان و غربالگری نوزادان و کودکان نظیر بخش راه‌اندازی مراقبت‌های ویژه کودکان و غربالگری شبکیه چشم نوزادان نارس در مرکز اصلاح عیوب انکساری این مرکز درمانی معرفی شد.


بیش از ۱۰۰ نفر از ماماها، پرستاران، پزشکان عمومی، متخصصان زنان و زایمان، نوزادان و طب اورژانس استان خراسان رضوی گروه هدف این سمینار بوده و از آموزه‌های علمی اساتید و پیشکسوتان و از ارائه موارد خاص و نوین در احیاء نوزادان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام//ج.ر

اجرای نوین‌ترین اقدامات در حوزه احیای نوزادان در بیمارستان رضوی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازآموزی نوین‌ترین اقدامات در حوزه احیای نوزادان در بیمارستان رضوی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..