تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعطیلی ۲۱ درصد واحدهای تولیدی زنجان / محموله بزرگ پتروشیمی تا دو هفته آینده وارد استان می شود

ساعت: 10:26 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1447805

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با اقدامات انجام شده تنها 21 درصد واحدهای تولیدی استان تعطیل هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصرفغفوری امروز در گفت و گو با خبرنگار  موج رسا; ، اظهار داشت: از توان و پتانسیل قانونی کارگروه تسهیل برای حل مشکلات واحدهای تولیدی با حضور در محل فعالیت این واحدها استفاده می شود که نتیجه خوبی داشته است.

وی با اشاره به پایش واحدهای تولیدی استان زنجان، افزود: پایش واحدهای تولیدی زیر پنج نفر نیز انجام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد:با اقدامات انجام شده  تنها 21 درصد واحدهای تولیدی استان تعطیل هستند که در مقایسه با میانگین کشوری که 30 تا 33 درصد است این میزان پایین است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان ادامه داد: تک تک واحدها پایش شده و تا هفته آینده نتیجه این پایش ها مشخص می شود.

فغفوری با اشاره به تقسیم بندی واحدهای تولیدی استان از حیث ظرفیت تولید،خاطرنشان کرد:واحدهایی که دارای ظرفیت خیلی پایین هستند در گروه تعطیل قرار گرفته اند که به دنبال جذب سرمایه گذار و تامین تسهیلات برای این واحدها هستیم.

وی با بیان اینکه واحدهایی که با ظرفیت متوسط کار کرده و  مشکل بازار ندارند از طرح رونق و تبصره 18 استفاده می شود، افزود: 650 میلیارد تومان در این زمینه سهم داریم که این میزان نسبت به جمعیت 1.3دهم درصد است و 3.8 دهم درصد از منابع ملی جذب شده است که هفته های آینده انجام می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: لیست طرح های مهم استان زنجان احصا شده است و که با راه اندازی این طرح ها،تحول مهمی در جذب و اشتغال استان ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اجرای طرح های توسعه ای توسط ژاپنی ها و ترکیه ای ها در استان زنجان، افزود: این طرح ها در نیمه اول سال آینده به بهره برداری می رسد.

فغفوری حجم سرمایه گذاری پروژه پتروشیمی را  600 میلیون یورو عنوان کرد و گفت: 302 میلیون یورو مسدود شده و 156 گشایش اعتبار برای این واحد انجام شده است.

وی با بیان اینکه سهم 20 درصدی این واحد تولیدی وازیر و  8 میلیون دلار ماشین آلات از گمرک ترخیص شده است،بیان داشت: محموله بزرگ این واحد با 14 میلیون دلار تا دو هفته آینده وارد استان می شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعطیلی ۲۱ درصد واحدهای تولیدی زنجان / محموله بزرگ پتروشیمی تا دو هفته آینده وارد استان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..