تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فعالیت ۵۰۰ پرستار در بیمارستان های میاندوآب/ مرگ و میر مادران باردار در میاندوآب صفر شده است

ساعت: 10:52 منتشر شده در مورخ: 1397/10/22 شناسه خبر: 1447883

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب گفت: ۵۰۰ نفر پرستار و بهیار در بیمارستان های میاندوآب فعالیت داشته و به مردم خدمت رسانی می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سهراب حیدری امروز در گفت و گو با خبرنگاران در حاشیه مراسم گرامیداشت روز پرستار در میاندوآب، اظهار کرد: شاخص های سلامت و بهداشت در کشور، استان و شهرستان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به صورت چشمگیری افزایش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب با بیان اینکه در سه سال گذشته مرگ و میر مادران باردار در این شهرستان صفر شده است، افزود: جمعیت کشور نسبت به سال۵۷ بیش از دو برابر شده ولی در مقابل خدمات بیش از ۱۰۰ برابر افزایش یافته است.

وی با بیان موفقیت های حاصل شده پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: امروز ایران در مهندسی پزشکی و ژنتیک در دنیا جز ۱۰ کشور برتر دنیاست.

حیدری با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، پزشکان خارجی بودند و تنها یک، دو بهیار در مراکز درمانی فعالیت داشتند، تصریح کرد: هم اکنون در میاندوآب ۶۴ پزشک متخصص و ۸۰ نفر پزشک عمومی فعالیت دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب از فعالیت ۵۰۰ پرستار در این شهرستان نیز خبر داد و گفت: دانشکده پرستاری میاندوآب نیز که از سال ۹۱ فعالیت خود را شروع کرده، سالانه۳۰ تا ۳۵ نفر دانشجو پذیرش می کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فعالیت ۵۰۰ پرستار در بیمارستان های میاندوآب/ مرگ و میر مادران باردار در میاندوآب صفر شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..