تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسیب‌شناسی جشنواره فیلم فجر در «میزانسن»

برنامه این هفته «میزانسن» به عملکرد و آسیب شناسی جشنواره فیلم فجر نگاهی خواهد داشت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه «میزانسن»، عملکرد و آسیب‌شناسی جشنواره فیلم فجر موضوع نهمین قسمت از برنامه میزانسن است که با حضور رضا داد، دبیر سابق این جشنواره و مشاور رییس سازمان سینمایی، به صورت زنده روی آنتن شبکه شما می‌رود.

در بخش دوم گفتگوی این برنامه نیز پوشش رسانه‌ای رسانه‌های مستقل با حضور مسعود نجفی، مدیر روابط عمومی جشنواره فجر به بحث و بررسی گذاشته خواهد شد.

همچنین نقد فیلم برنامه این هفته «میزانسن» به فیلم قانون مورفی ساخته رامبد جوان اختصاص دارد که با حضور نیما حسنی‌نسب و امیر پوریا تقدیم علاقه‌مندان خواهد شد.

«میزانسن» به تهیه‌کنندگی پدرام کریمی و اجرای مهدی سجاده‌چی، جمعه‌ها ساعت ۲۳ به صورت زنده و مستقیم به روی آنتن شبکه شما می‌رود.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسیب‌شناسی جشنواره فیلم فجر در «میزانسن»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..