تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محمد تقوی ایران را ترک کرد

محمد تقوی ایران را ترک کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، محمد تقوی سرمربی موقت مازندرانی تیم تراکتورسازی تبریز که هفته گذشته ابتدا طی پیامی در صفحه شخصی و سپس با ارائه استعفانامه کتبی از ادامه همکاری با این باشگاه استعفا کرد، پس از گذشت چند روز هنوز مدیران باشگاه تراکتورسازی واکنشی در این خصوص نشان نداده‌اند.

تقوی که شرط ماندنش در نیم‌فصل دوم معرفی او به‌عنوان سرمربی بود، ظاهراً از پیگیری‌های مدیران تراکتور برای مذاکره با سرمربی جدید ناراحت شده و دیگر حاضر به ادامه همکاری با این تیم نشد.

پس از استعفای تقوی، شایعاتی مبنی بر حضور او در تیم نساجی مازندران مطرح شد، اما به‌دلیل اینکه فرهاد صنیعی‌فر مالک باشگاه نساجی مازندران اعلام کرده بود که با مربیانی که قرارداد دارند، مذاکره نمی‌کند، هنوز مذاکره‌ای رسمی با تقوی انجام نداده است.

حال گویا تقوی هم عطای کار در لیگ ایران را به لقایش بخشید و به نقل از منابع آگاه، محمد تقوی بامداد امروز ایران را به مقصد انگلستان برای حضور در کنار خانواده، ترک کرده است.

باید دید که آیا مدیران نساجی برای به‌کارگیری تقوی حاضرند او را مجدداً به ایران بازگردانند یا خیر؟

منبع فارس

انتهای پیام/ف

محمد تقوی بامداد امروز ایران را به مقصد انگلستان ترک کرده است



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محمد تقوی ایران را ترک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..