تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکانات و تجهیزات شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن بی نظیراست

حمید رضا ملکی: امکانات و تجهیزاتی که شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن در اختیار دارد هیچ جای کشور نیست.

به گزارش شمانیوز، عضو هیئت مدیره انجمن صنایع بازیافت فلز ضمن بازدید از نخستین نمایشگاه ملی فولاد ایران گفت: یکی از بزرگترین شرکت‌های حوزه بازیافت به واسطه وجود امکانات و تجهیزاتی که در اختیار دارد شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن است که در حوزه بازیافت می‌تواند بسیار موثر باشد. ملکی افزود: امکانات و تجهیزات کارگاه‌های خورد کن، پرس و انفجار در هیچ جای ایران وجود ندارد، زیرا ظرفیت این کارگاه‌ها نه تنها برای فرآوری قراضه کارخانه کافیست بلکه با فرآوری روزانه یکهزار تن آمادگی حل مشکل دیگر کارخانجات را دارد. بطور مثال در زمان گذشته ۲۰۰ الی ۳۰۰ هزار تن پاتیل، خرسک و قراضه‌های جنگی که از معضلات کشور بود را در این کارگاه‌ها حل شده است و ۳۰ هزار تن قراضه‌های جنگی را در این کارگاه‌ها استحصال و فرآوری شده است و بعنوان یک قراضه خوب مصرف گردیده است. دبیر کل سابق اتحادیه صنایع بازیافت ایران از شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن خواست تا در کمیته‌های بازیافت فلز عضو گردد تا با همکاری‌های جامعه دانشگاهی کشور و این انجمن بتوان از تمام ظرفیت‌های شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن استفاده نمود. وی کلید حل معضل سرباره‌های کنورتور و کوره بلند شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان را حمایت از شرکت‌های مهندسی پویش ساخت ذوب آهن و تارابگین برشمرد که باید از محل قانونی هزینه‌های نیم در هزار قانون بازیافت صنایع کشور که در سال ۱۳۸۲ تصویب شده مورد حمایت قرار بگیرند تا بتوانند یک درصد حاصل از فروش عوارض زیست محیطی را صرفه جویی کنند، زیرا با پیش بینی تولید تا سال ۱۴۰۴ و دستیابی به رکورد ۵۵ میلیون تن تولید فولاد که ۱۵ درصد آن سرباره می‌باشد اگر تدابیر لازم صورت نپذیرد به یک معضل زیست محیطی تبدیل خواهد شد.


منبع : روابط عمومی شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکانات و تجهیزات شرکت مهندسی پویش ساخت ذوب آهن بی نظیراست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..