تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بغض خانم بازیگر در برنامه خندوانه

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته رامبد جوان در برنامه خندوانه، میزبان لادن مستوفی بازیگر سینما و تلویزیون بود.

مستوفی پس از حضور خود در استودیو خندوانه، داستانی را برای حاضران با حال و هوای گذشته و خانه‌های قدیمی تعریف کرد و حاضران را با خیال پردازی به دوران کودکی برد. پس از آن جوان گفت: قصه خوبی بود و حال ما را عوض کرد و واقعا تصویر زیبا و خاطره انگیزی بود.

وی در حالی که بغض کرده بود، گفت: این همه خاطرات و حال و هوای کودکی ماست. یاد خاطرات خودم هم افتادم و دلتنگ آن روز‌ها شدم.کودکی من مثل این روز‌هایی بود که تعریف کردم. ما پنج تا خواهر هستیم و من سومین دختر خانواده هستم. صمیمی‌ترین دوستم پدرم بود و همیشه از من حمایت می‌کرد.

این بازیگر افزود:، چون عزیز پدرم بودم، جسارتم زیاد بود و کمی پسرانه بزرگ شدم و شیطنت‌های زیادی داشتم و هر وقت که با پدرم شمال می‌رفتم، مادرم خوشحال بود که یک روز من خانه نیستم و همه چی آرام هست.

مستوفی درباره تحمل روزهای سخت زندگی و مشکلات آن با بغض گفت: زندگی همین است؛ واقعیت تلخ همیشه هست. پدرم این روزها دچار فراموشی شده و ما را به یاد نمی‌آورد؛ ولی ما واقعیت زندگی را پذیرفتیم. صبر و تحمل را از او یاد گرفتیم و همچنان با امید زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بغض خانم بازیگر در برنامه خندوانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..