تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زوم اپ: جیبی‌ مو؛ اپلیکیشنی برای دریافت و پرداخت سریع و آسان

بالا رفتن ضریب نفوذ اینترنت و گوشی‌های هوشمند درکنار الکترونیکی شدن خدمات بانکی باعث شده تا حوزه‌ی فین‌تک دستخوش تغییرات شده و اپلیکیشن‌هایی نظیر جیبی‌مو متولد شوند که فرایند انتقال پول را ساده و سریع کرده‌اند.

نفوذ خدمات الکترونیک بانکی در سال‌های اخیر، این حوزه را دستخوش تغییرات گسترده‌ای کرده است؛ به‌طوری‌که بانک‌ها نیز با ارائه‌ی خدمات الکترونیک، علاوه‌بر کاهش تعداد بالای ارباب رجوع، روند امور بانکی را نیز سریع‌تر از پیش کرده‌اند. وجود اپلیکیشن‌های متعدد برای بانک‌های متعدد درکنار اپلیکیشن‌های پرداخت، هرچند فرایند انتقال پول به‌صورت کارت به کارت را تسهیل کرده‌اند، اما همچنان چالش‌هایی در این حوزه وجود دارد. برای مثال کارت به کارت کردن به‌عنوان یکی از پرکاربردترین و ساده‌ترین فرایند‌های بانکی مشروط به داشتن شماری از اطلاعات از قبیل اطلاعاتی است که روی کارت درج شده است؛ به‌علاوه، شماره کارت جزء اطلاعات محرمانه محسوب می‌شود که متاسفانه به‌سادگی در اختیار افراد سودجو قرار می‌گیرد.

همچنین باید به این نکته نیز اشاره کرد که معمولا کاربران اگر چندین کارت بانکی داشته باشند، مجبور هستند در ازای هر کارت بانکی خود اپلیکیشن همان بانک را روی گوشی هوشمند خود نصب کنند. بالطبع باتوجه‌به تعدد کارت‌های بانکی، داشتن چندین برنامه به‌صورت همزمان دشوار است. در این بین اپلیکیشن‌هایی نظیر جیبی‌مو توسعه یافته‌اند تا کاربران را از پیچیدگی‌های مورد نیاز برای استفاده از سایر اپلیکیشن‌های بانکی خلاص کنند. دسترسی به کاربران به‌سادگی انتخاب آن‌ها از میان فهرست مخاطبان گوشی و سایر افرادی است که در جیبی‌مو عضو هستند.

جیبی مو

قابلیت‌های جیبی‌مو، شبکه‌ی اجتماعی پرداخت

یکی از قابلیت‌های جیبی‌مو، امکان شارژ کیف پول شما است. فرقی نمی‌کند که چه کارت بانکی دارید، با استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی (‌درون‌برنامه‌ای) می‌توانید موجودی کیف پول خود را افزایش دهید. با جیبی‌مو امکان پرداخت یا درخواست وجه از دوستان و آشنایان‌تان ساده‌تر می‌شود. اگر بخواهید برای یکی از دوستان خود پولی واریز کنید یا حتی درخواستی جهت دریافت پول داشته باشید، جیبی‌مو این کار را در سریع‌ترین و راحت‌ترین شکل ممکن انجام می‌دهد.

تصور کنید دوستتان فراموش کرده است که به شما بدهی دارد، اپلیکیشن جیبی‌مو این موضوع را به‌ وی یادآوری می‌کند. یا اگر شما به کسی بدهی دارید و باید مبلغی را به حساب دوستتان واریز کنید، جیبی‌مو امکان پرداخت آنی و سریع را برای شما فراهم می‌کند. در جیبی‌مو می‌توانید حساب‌های بانکی مختلف با شماره شبا مختلف داشته باشید و با چند کلیک ساده و در کمتر از یک روز کاری همه‌ی کارهای انتقال سریع پول به بانک خودتان را به‌ انجام برسانید.

یکی از مزایای جیبی‌مو این است که برای هر بار انتقال وجه، از کاربران کارمزد کم نمی‌کند و در نتیجه برای افرادی که طی روز انتقال وجه متعددی دارند، می‌تواند بسیار به‌صرفه باشد. تمامی پرداخت‌ها و درخواست‌های مالی جیبی‌مو رایگان است. فقط زمانی‌که بخواهید پول را از حساب جیبی‌مو به حساب بانکی منتقل کنید، باید ۵۰۰ تومان کارمزد بپردازید. در غیر این‌صورت همه‌ی تراکنش‌‌های مالی به‌صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد انجام می‌شود. 

اگر اهل دورهمی‌هایی باشید که هزینه را باید به‌صورت دنگی پرداخت کنید یا اگر در ساختمانی به‌عنوان مدیر ساختمان ایفای نقش کرده و باید شارژ ماهیانه را از اهالی جمع آوری کرده و صرف امور نگه‌داری ساختمان کنید، جیبی‌مو می‌تواند نیاز شما برای یادآوری پرداخت دنگ یا شارژ ساختمان یا هر موقعیت مشابهی را رفع کند.

همچنین کاربران باید درنظر داشته باشند که روزانه تا سقف ۵ میلیون تومان، امکان پرداخت یا دریافت پول را ازطریق جیبی‌مو دارند و انتقال پول به حساب کاربر کمتر از یک روز کاری طول می‌کشد.

جیبی مو

چه کسانی می‌توانند از جیبی‌مو استفاده کنند؟

استفاده از جیبی‌مو پیش شرط خاصی ندارد، حال آنکه برای شارژ حساب خود یا واریز مبالغ دریافتی باید حداقل یک حساب بانکی داشته باشید. تمامی کاربران می‌توانند برای امور مالی اعم از پرداخت یا دریافت پول، از جیبی‌مو استفاده کنند. بی‌شک جیبی‌مو برای افرادی که طی روز پرداخت‌های مالی متعددی دارند، بسیار کار راه‌انداز خواهد بود. جیبی‌مو در هر زمان و در هر مکانی، شبیه به دستگاه خودپرداز برای شما عمل می‌کند و کاربران می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز تمام پرداخت‌‌های مالی خود را به‌ انجام برسانند.

جیبی‌مو برای کسب‌وکارهای کوچک و شخصی که قادر به دریافت درگاه پرداخت بانکی نیستند نیز سودمند است. این کسب‌وکارها با ثبت اطلاعات اولیه‌ی کسب‌وکارشان و تأیید هویت، می‌توانند اقدام به فروش اجناس خود ازطریق جیبی‌مو کنند. غالبا کسب‌وکارهای تلگرامی و اینستاگرامی و کسب‌وکارهای آفلاین همچون کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و سوپرمارکت‌ها که ارسال و پرداخت در محل دارند، از این دسته کسب‌وکارها هستند و با ارسال لینک پرداخت ازطریق اپلیکیشن، پول کالا و خدمات خود را دریافت می‌کنند و از فرستادن دستگاه POS برای هر مشتری بی‌نیاز می‌شوند؛ همچنین، ازطریق اشتراک‌گذاری تراکنش‌های خود در قسمت عمومی با دیگر کاربران جیبی‌مو علاوه‌بر جذب مشتری بیشتر، تعامل خود را نیز با مشتریانی که از آن‌ها خریداری کرده‌اند توسعه دهند.

فارغ از اینکه چه سن و سالی دارید یا به چه کاری مشغول هستید؛ از آنجایی که جیبی‌مو می‌تواند در تمام ساعات شبانه‌روز، در سریع‌ترین زمان ممکن، پرداخت‌های مالی شما را به‌انجام برساند، قطعا به‌کارتان می‌آید. جیبی‌مو برنامه‌ای فراگیر برای تمامی شهروندان و کاربران است. 

جیبی مو

امنیت جیبی‌مو

یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در پرداخت و انتقال پول همواره ذهن کاربران را به خودش درگیر می‌کند، امنیت تراکنش مالی است. بهترین اپلیکیشن‌ها اگر امنیت لازم را نداشته باشند، بی‌شک از سوی کاربران طرد می‌شوند. جیبی‌مو طبق قوانین بانک مرکزی و با همکاری بانک سامان کار می‌کند و اصول امنیت مالی را برای ارائه‌ی خدمات پرداخت الکترونیکی درنظر می‌گیرد.

کلیه‌ی اطلاعات مالی و شخصی کاربر در سطح بالا رمزنگاری می‌شود و در سرورهای امن محافظت می‌شود. از آنجایی که قوانین PCI و قوانین جهانی کیف پول ISO در جیبی‌مو توسعه یافته، امنیت جیبی‌مو در سطح بانکی دارای امتیاز A+ است. جیبی‌مو از جدیدترین شیوه‌ی احراز هویت دو مرحله‌ای برخوردار است و بالاترین سطح امنیت رمز عبور را با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین به‌جای روش‌های سنتی ارائه‌ می‌دهد. اگر گوشی هوشمند کاربر قابلیت دریافت اثر انگشت یا تشخیص چهره را داشته باشد، کاربران می‌توانند برای ورود به اپلیکیشن از این تکنولوژی‌ها علاوه‌بر رمز عبور استفاده کنند.

جیبی‌مو سیستم مدیریت تقلب هوشمند دارد و در هر لحظه بر تراکنش‌های مالی مدیریت و نظارت دارد و هرگونه تقلب را در لحظه پایش می‌کند.

رمز عبور اپلیکیشن به‌صورت شکلک ایموجی تعریف می‌شود و باتوجه‌به ماهیت Unicode بودن آن، از ضریب امنیت بسیار بالاتری نسبت به پین عددی برخوردار است. برای پرداخت‌های بیش از ۵۰ هزار تومان، برای تأیید پرداخت باید رمز عبور یا اثر انگشت وارد شود؛ این عدد بنا به تخصیص کاربران تا یک میلیون تومان می‌تواند بالا رود. کاربران می‌توانند زمان قفل خودکار اپلیکیشن را بین یک دقیقه تا پنج ساعت تنظیم کنند. 

کاربران هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS می‌توانند اپلیکیشن جیبی‌مو را روی سیستم خود نصب کرده و از آن استفاده کنند. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زوم اپ: جیبی‌ مو؛ اپلیکیشنی برای دریافت و پرداخت سریع و آسان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..