تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گل نزنی مثل منشا اخراجی!

اتمام حجت برانکو با مهاجم جدید پرسپولیس در اولین روز ورزش11: ماریو بودیمیر دیروز اولین جلسه تمرینات خود را با پرسپولیس پشت سر گذاشت.

خرید جدید باشگاه پرسپولیس، یعنی ماریو بودیمیر کروات، با اجازه برانکو ایوانکوویچ به تمرینات گروهی سرخ‌ها اضافه شد تا سرمربی پرسپولیس پس از پایان این جلسه تمرینی به مدت 15 دقیقه با او به طور خصوصی گفت‌و‌گو کند و در همین ابتدای کار او را متوجه شرایط کند!

گل نزنی مثل منشا اخراجی!

بر اساس شنیده‌های ضد و نقیض از اردوی پرسپولیس، برانکو به شکل کاملاً صریح علت فروش گادوین منشا را برای بودیمیر توضیح داده است و با به میان آوردن نام مهدی طارمی به بودیمیر هشدار داده که پرسپولیس برای دو فصل پیاپی بهترین گلزن لیگ برتر را در اختیار داشته و انتظارات او و هوادارانش از مهاجم تیمشان که هزینه سرسام‌آوری برایش صورت گرفته است بسیار بالاست!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گل نزنی مثل منشا اخراجی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..