تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکرار حرف رحیم پور ازغدی توسط رئیسی/سکولاریسم حوزه های علمیه را تهدید می کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی در دیدار با استاندار جدید خراسان رضوی اظهار داشت: بحمدالله سابقه مدیریتی شما نشان می‌دهد که به‌موضوع رفع محرومیت و گره‌گشایی از مردم اهتمام داشته و این موضوع برای این استان و مردم آن امیدآفرین است.

تولیت آستان قدس رضوی همچنین پنجشنبه شب در درس اخلاق عمومی از سلسله جلسات «اخلاق و سلوک انقلابی» گفت: سکولاریسم ارادی و اجتماعی حوزه‌های علمیه را تهدید می‌کند، به این معنا که جامعه مشغول کار خود و ما حوزوی‌ها نیز مشغول کار خود باشیم. این در حالی است که بر ما واجب است جامعه‌ای برای رسیدن به تزکیه تربیت کنیم و رویکرد انقلابی را در آن رشد دهیم. 

گفتنی است مدتی پیش رحیم پور ازغدی نیز حوزه های علمیه را به سکولاریزم متهم کرد که با واکنش برخی مراجع تقلید مواجه شد.

17302




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکرار حرف رحیم پور ازغدی توسط رئیسی/سکولاریسم حوزه های علمیه را تهدید می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..