تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پخش زنده و اخبار لحظه به لحظه از دیدار ایران و ویتنام

هشتمین روز از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ با برگزاری ۳ دیدار از گروه‌های چهارم و پنجم روز شنبه بیست و دوم دی ماه پیگیری خواهد شد و در مهمترین مسابقه تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم می‌روند. این رویداد مهم ورزشی به صورت لحظه به لحظه در این صفحه پوشش داده می شود

در حال بروز رسانی..

07:30 ترکیب احتمالی ایران مقابل ویتنام : علیرضا بیرانوند، مجید حسینی (پژمان منتظری) مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضائیان، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، وحید امیری، مهدی ترابی، اشکان دژاگه (سامان قدوس) مهدی طارمی و سردار آزمون.

07:00 کاس (گربه پیشگو) در مراسم پیش‌بینی برنده بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام به سمت ظرف محتوی غذای کنار پرچم ایران رفت. تیم‌های ملی فوتبال ایران و ویتنام از ساعت ۱۴:۳۰ فردا (شنبه - ۲۲ دی ماه) در دور دوم بازی‌های گروه D. جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ در شهر ابوظبی به مصاف هم می‌روند.

06:30 تیم ملی فوتبال کشورمان دومین دیدار از مرحله گروهی خود در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ را مقابل تیم ملی فوتبال ویتنام برگزار می‌کند. ملی پوشان ایران در اولین بازی خود مقابل تیم ملی فوتبال یمن توانستند به پیروزی قاطع ۵ بر صفر دست یابند و تیم ملی فوتبال ویتنام در مقابل تیم عراق با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پخش زنده و اخبار لحظه به لحظه از دیدار ایران و ویتنام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..