تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قنبرپور: شرایط پرسپولیس در 

مصطفی قنبرپور، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اردوی سرخپوشان پایتخت در قطر بیان کرد: سه شنبه ۱۸ دی به قطر آمدیم و در کمپ اسپایر تمرینات خوبی را برگزار کردیم. قرار است، یکشنبه ۲۳ دی ماه با یوپن بلژیک بازی کنیم. برانکو ایوانکوویچ تمرینات صبح و بعد از ظهر خوبی برای بازیکنان در نظر گرفته و پس از تمرین صبح امروز (جمعه)، عصر بازیکنان مشغول ریکاوری و ... شدند تا آماده بازی با تیم بلژیکی شوند.

او افزود: یوپن هم در حال برگزاری اردوی ۱۰ روزه‌ای در قطر است و به دلیل حضور در اسپایر قرار است دیدار تدارکاتی با این تیم برگزار کنیم. به طور قطع مسابقه خوبی خواهد شد و این دیدار می‌تواند کمک‌ زیادی به ما کند. طبق برنامه کادرفنی تیم قرار است روز پنج شنبه دیدار تدارکاتی برگزار کنیم که هنوز حریف دوم مان مشخص نشده، اما مربیان و به خصوص سرمربی تیم در حال تلاش است تا بازیکنان آمادگی بالایی کسب کنند.

قنبرپور ادامه داد: کمپ اسپایر خیلی خوب است و زمین چمن و امکانات فوق العاده‌ای دارد و به همین دلیل تمام تیم‌ها به دلیل آرامش و امنیتی که در این کمپ وجود دارد، به اسپایر می‌آیند و اردو هایشان را برگزار می‌کنند. در چند روز گذشته برانکو تمرینات خوبی را برای بازیکنان برنامه ریزی کرد و امیدوارم تا پایان به همین گونه باشد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران در مورد حضور بودمیر در اردوی سرخپوشان گفت: برانکو، ماریو بودمیر را صبح امروز به بازیکنان و کادرفنی معرفی کرد و قرار است پس از توافقات نهایی و امضا قرارداد به تهران بیاید تا همراه تیم در مسابقات حضور یابد. پرسپولیس باشگاه بزرگی است و به بازیکنان جدیدی که وارد می‌شوند، باید فرصت داد تا خودشان را با تیم و کار‌های تاکتیکی هماهنگ کنند و به همین دلیل باید به آن‌ها زمان داد تا خودشان را با شرایط وقف دهند.

بیشتر بخوانید:

قنبرپور: جدایی ام از پرسپولیس در حد یک احتمال است /پیشکسوتان سرمایه باشگاه هستند

شوک بزرگ در نیم فصل نقل و انتقالات!/برانکو و خارجی ها از پرسپولیس حق فسخ گرفتند؟

اعتصاب در پرسپولیس شکسته شد

انتهای پیام/

اظهارات مدیر تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره شرایط این تیم در قطر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قنبرپور: شرایط پرسپولیس در »اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..