تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نقش بازیکن اسبق استقلال در تیم الزورا عراق

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر عراقى توانسته بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

نقش بازیکن اسبق استقلال در تیم الزورا عراقبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میلاد نورى بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال این روز‌ها با حضور در یک تیم عراقى توانسته درخشش قابل قبولى را از خود به نمایش بگذارد.

نورى پس از پیوستن به تیم الزورا عراق در پست هافبک طراح توانسته در ترکیب تیمش نقش آفرینى کند و این بازیکن با شماره ١٨ با حضور در ٢ بازى باعث صعود الزورا در رقابت هاى جام حذفى شده است.

تیم الزورا عراق در لیگ فوتبال این کشور به عنوان قهرمانى رسیده و در حالى در رقابت هاى جام باشگاه هاى آسیا حضور دارد که نورى مى تواند نقش مهمى را در این تیم ایفا کند و در رقابت هاى آسیایى براى این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید:

جپاروف قید استقلال را زد

شاگردان شفر در ترکیه اردو می‌زنند

حضور فرهاد مجيدى و فتحى در تمرين استقلال

انتهای پیام /

آخرین اخبار از باشگاه استقلال



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نقش بازیکن اسبق استقلال در تیم الزورا عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..