تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایران قوی‌ترین تیم آسیا است/ برای پیروزی ملی پوشان ویتنام را به زمین می‌فرستم

ایران قوی‌ترین تیم آسیا است/ برای پیروزی ملی پوشان ویتنام را به زمین می‌فرستمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی ویتنام در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل ایران در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: ایران از لحاظ تاکتیکی تیم بسیار خوبی است چرا که کی‌روش نزدیک به ۱۰ سال در این تیم حضور دارد و از لحاظ تاکتیکی تیم ایران را به سطح خوبی رسانده است. بازیکنان ایران هماهنگی زیادی با هم دارند. بازی سختی داریم، اما می‌خواهیم ایران را به چالش بکشانیم.

او درباره تجربه کمتر بازیکنان ویتنام نسبت به حریف در بازی‌های بین المللی گفت: بازیکنان ایران تجربه بالایی دارند، اما می‌خواهیم نشان دهیم ویتنام هم تیم جوان و با برنامه‌ای است که در زمین چیزی کمتر از حریف ندارد. فکر می‌کنم با تلاش زیاد می‌توانیم پا به پای تیم ایران بازی کنیم.

پارک درباره بازیکنان مصدوم تیمش برای بازی با ایران گفت: هیچ بازیکن مصدومی نداریم و مانند بازی با عراق می‌توانیم از تمام بازیکنانمان استفاده کنیم. در دیدار با عراق ۲ بار پیش افتادیم، اما در دقایق پایانی نتیجه تساوی را هم از دست دادیم و به همین دلیل تمام بازیکنانم ناامید شدند چرا که دست کم می‌توانستیم یک امتیاز از حریف بگیریم. هر چند ناامیدی بازیکنانم به صورت کامل از بین نرفته، اما بهترین کار این است که برای بازی با ایران آماده شویم.

سرمربی ویتنام درباره اینکه آیا فکر می‌کند دیدار با ایران بزرگ‌ترین نبرد تاریخ این تیم است یا خیر، بیان کرد: کی‌روش مربی بسیار باهوشی است که نزدیک به ۱۰ سال سرمربی ایران بوده است. زمانی که خودم بازیکن بودم مقابل ایران بازی کردم و این تیم را به خوبی می‌شناسم. ویتنام فردا مقابل قوی‌ترین تیم فوتبال آسیا قرار می‌گیرد.

او درباره اینکه آیا هدف ویتنام در بازی با ایران کسب نتیجه تساوی است یا خیر، گفت: هر چند از لحاظ تاکتیکی به تیم ایران نمی‌رسیم، اما تمام سرمربیان تیمشان را برای پیروزی به زمین می‌فرستند و من هم این کار را انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید:

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

آخرین اخبار از جام ملت‌های آسیا - ۲۰۱۹



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایران قوی‌ترین تیم آسیا است/ برای پیروزی ملی پوشان ویتنام را به زمین می‌فرستم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..