تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کره‌جنوبی یک - قرقیزستان صفر/ شاگردان بنتو صعود کردند

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال کره جنوبی و قرقیزستان امشب «جمعه» به مصاف هم رفتند.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی یک - قرقیزستان صفر/ برد یک نیمه‌ای برای صدرنشینی

ترکیب تیم ملی قرقیزستان: کوتمان قدیربایف، والری گیچین، تامیرلان کوزوبائف، دانیل تاگو، کایرات ژیرگالبک، بکژان ساگینبائف، ادگار برنهارت، عزیز سیوکوف، آخلیدین اسرائیلوف، فرحت موسابکوف، میرلان مورزائف ترکیب تیم ملی کره جنوبی:  کیم سئونگ گیو، لی یونگ، کیم مین جائه، کیم یونگ گوون، هونگ چول، جانگ وو یونگ، هوانگ هی چان، لی چونگ یونگ، هوانگ این بئوم، کو جا چئول، هوانگ اوی‌جو

تیم ملی فوتبال کره جنوبی یک - قرقیزستان صفر/ برد یک نیمه‌ای برای صدرنشینی

قرقیزستان که در هفته نخست مقابل چین با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود، در مقابل کره جنوبی سعی داشت تا با ضدحملات به گل برسد اما کار تیمی خوب کره ای ها اجازه این کار را به آنها نداد و بیشتر بازی در دستان شاگردان پائولو بنتو بود.

سفیدپوشان با شوت های پشت محوطه و ارسال های زیاد از چپ و راست درصدد گلزنی بودند اما دفاع متمرکز قرقیزستانی‌ها اجازه این کار را به آنها نداد تا اینکه کیم مین جائه مدافع ۲۲ ساله کره جنوبی روی ارسال کرنر از سمت راست، با یک ضربه سر زیبا و محکم گل اول تیمش را وارد دروازه قرقیزستان کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود کره جنوبی به پایان رسید.

در نیمه دوم هم عملکرد خوب کره ای‌ها ادامه داشت و چند موقعیت گلزنی داشتنند که از دست رفت.

دقیقه ۵۳ کو جا چئول از پشت محوطه جریمه مانند نیمه اول شوت زنی کرد که توپ به شکل خطرناکی از کنار دروازه قرقیزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹ خطای هند مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه کره ای‌ها رخ داد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت که با اعتراض قرقیزستانی‌ها همراه شد.

در پایان این بازی کم موقعیت، کره جنوبی به پیروزی رسید تا با ۶ امتیاز همراه با چین به مرحله حذفی صعود کند و برای صدرنشینی باید مقابل چین قرار بگیرد.

داور قطری در این مسابقه ۲ کارت زرد داد که لی یونگ از کره جنوبی و تورسونالی رستموف از قرقیزستان کارت گرفتند.

نکته جالب در خصوص این مسابقه غیبت سون هئونگ مین، ستاره کره جنوبی تاتنهام بود که قرار است از بازی با چین به تیم ملی کشورش اضافه شود.

در جدول گروه C، چین و کره با ۶ امتیاز در رده‌های اول و دوم هستند و قرقیزستان و فیلیپین در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند.

بیشتر بخوانید:

 دومین جلسه تمرین تاکتیکی شاگردان کی روش در امارات / حضور ویتنامی ها در اطراف ملی پوشان

کی‌روش با کلمبیا به توافق رسید

نگاهی به آمار و ارقام دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

انتهای پیام/

نتایج دیدارهای جام ملت‌های آسیا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کره‌جنوبی یک - قرقیزستان صفر/ شاگردان بنتو صعود کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..