تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار!

۸۱۸۷۱۶

۸۶۶ بازدید

تمارض عجیب بازیکنان بارسلونا در دیدار مقابل لوانته، در شبکه های اجتماعی خبرساز شده است.

ورزش سه: دیشب بارسلونا در جریان بازی رفت کوپا دل ری در خانه لوانته با نتیجه دور از انتظار 1-2 مغلوب شد تا احتمال صعود این تیم به دور بعدی به مخاطره افتد، اما یکی از سوژه های مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی، تمارض عجیب سرخیو بوسکتس و یسپر سیله سن در این بازی بود.

در یک صحنه بازیکنان لوانته در حال ارسال کرنر به روی دروازه بارسلونا بوده و در حالیکه بازیکنان دو تیم مشغول یارگیری در محوطه جریمه بودند، به یکباره و بدون کوچک ترین برخوردی، سیله سن و بوسکتس نقش بر زمین شدند و از درد به خود پیچیدند.

تصاویر نشان می دهد که هیچ اتفاقی بین مهاجم لوانته و بازیکنان بارسا رخ نداده و اساسا حرکتی که همزمان باعث شود دو بازیکن اینگونه نقش بر زمین شوند، کمی دور از ذهن است.

کاربران توئیتر معتقدند سرخیو بوسکتس و یسپر سیله سن می توانند با این نقش آفرینی نامزد دریافت جایزه اسکار شوند و شاید این جایزه معتبر سینمایی به آنها تعلق گیرد.

هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار!

هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار!

هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هافبک بارسلونا؛ نامزد جایزه اسکار!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..